Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Бір таңбалы және екі таңбалы сандар

31 қаңтар 2015, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Математика
Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы және екі таңбалы сандар
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Оқушыларды бір және екі таңбалы сандармен таныстыру. Өтілген сандардың құрамын қайталау. 10 көлеміндегі сандарды қосу және азайту амалдарына есептер шығара білуді үйрету.
2. Дамытушылық: Жүйелі ойлауға үйрету. Оқушылардың ой - өрісін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыпты, таза дұрыс жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: сандар қатары, суреттер, мысалдар
Оқыту әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Өткен сабақтан алған білімін тексеру.- 10 санын қалай шығарып алдық?
- 10 саны қандай сандардың қосындысы?- 10 саны қай сандардан артық?
ІІІ. Мақсат қою: тақырыбын, мақсатын хабарлау.

ІҮ. Жаңа сабақ:
0 - 10 - ға дейінгі сандар қатарын санау, кері санау.
Бір таңбалы сандармен таныстыру, 10 екі таңбалы сан.
Сандардың бір таңбалы және екі таңбалы болып аталуын түсіндіру.

V. Оқулықпен жұмыс
№1 тапсырма.
Әйнекшелердің орнына тиісті сандарды қою
4 6 8 10 3 5 7 9 0 3 6 9
0 3 6 9 4 6 8 10 1 4 7 10
№2 тапсырма.
Сандарды салыстыру
0 0
9 9
№3 тапсырма.
Салыстыру (тақтада орындалады)
10см=1 дм
1дм=10 см
9см <1 дм
10 см=1 дм

VІ. Сергіту сәтін ұйымдастыру
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы қырлы жерлермен
Ытқып ытқып секірді
Қарап еді артына
Қиығын сап көзінің
Келе жатқан томпаңдап
Көжегі екен өзінің

Қосымша дәптермен жұмыс
1 тапсырма. Сандар тізбегін дұрыс табу
4 тапсырма. Сурет бойынша өрнек құрастыру
2+6=8
8 - 4=4
10 - 5=5
2+3=5

Тақтамен жұмыс. Сурет бойынша өрнек құрастыру, мәндерін табу
Шығармашылық жұмыс: Мұқият бол ойынын ұйымдастыру.
Өтілген сандарға байланысты цифрлардың қандай дыбыстардан басталғанын табу.
Оқушылар тақтада аталған санның бас әрпін табады.

№5 тапсырма.
Өрнектердің мәндерін табу
Кел ойнайық!
Математикалық тізбектер - ауызша орындалады
2+1+4 - 5+8=10
7 - 6+5 - 4+3=5
10 - 5+3 - 4+6=10

ҮІІ. Сабақты бекіту. «Кім жылдам?»- ойынын ұйымдастыру.
Берілген мысалдар бойынша оқушылар өрнектің мәндерін табады
Бір таңбалы сандар және екі таңбалы сан туралы түсінгендерін сұрау.

VІІІ. Сабақты қорытындылау:
Оқушыларға ауызша сұрақтар беріледі. Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау, мадақтау.
Үйге тапсырма
20 729
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
43∙2, 143∙2 түріндегі жазбаша көбейту тәсілі
Екі таңбалы және үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша баған түрінде көбейту тәсілін үйрету;
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Жаңа санау бірлігі – мыңдықтардың құрылуы. Разрядтар және кластар.
Көп таңбалы сандардың құрылымы және жаңа санау бірлігі – мыңдық туралы түсініктерін қалыптастыру; көп таңбалы сандарды оқи алуға үйрету.
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеуді үйрену; көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру дағдыларын бекіту; ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру; құрама есептер шығара білуге үйрету.
4 саны мен цифры
4 саны мен цифры
Санау барысында натурал сандардың реттік нөмірі анықталатындығын түсінеді, он көлеміндегі тура және кері санау, олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды.
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру
Үш таңбалы сандарды салыстыру. Нөлмен аяқталатын үш таңбалы сандарды қосу және азайтудың ауызша тәсілдерімен таныстыру; разрядтық қосылғыштарға жіктеу;
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×