Білімділер поралы

Сөз құрамы

Сабақтың тақырыбы: Сөз құрамы
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға сөз құрамы туралы мәлімет, тың ақпараттар бере отырып, өмірге деген көзқарас қалыптастыру
Күтілетін нәтиже: - Оқушыны іздену, ойлау, өздігінен тұжырым жасауға бағыттау
- Берілген тапсырманы тез тиянақты орындау, шығармашылықпен жұмыс жасау
Оқытуда қолданылатын модулдер: Жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту, диалогты оқыту, сыни ойлауға үйрету, АКТ қолдану
Сабақтың түрі: Жаңа сабақты түсіндіру, меңгерту
Сабақтың әдісі: СТО әдісі
Көрнекілігі: Оқулық, моноблок, постер, маркер т. б
Сабақ кезеңдері:
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
Сыныпты топқа бөлу
(ынтымақтастық атмосфера орнату)
Шаттық шеңберін құрады: «Қос қарлығаш» музыкасы арқылы көңіл - күйлерін көтеру. Оқушыларды топқа бөлу.
Топбасшыларын сайлау.
Үй тапсырмасын сұрау: Өткен материалды қайталау. Моноблокты пайдалана отырып, «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылау
- Кім? Кімдер? Не? Нелер? деген сұрақтары қай сөз табына жатады?
- Не істеді? Неғылды? Қайтті? деген сұрақтары қай сөз табына жатады?
- Қандай? Қай? сұрақтары қай сөз табына жатады?
- Қанша? Неше? Нешінші? сұрақтар қай сөз табына жатады?
- Сөз таптарын ата.
Сұрақтарға жауап беруге тырысады.
Өз ойларын айтады.
Моноблоктағы сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сабақ: Ой қозғау. Сөзжұмбақ шешу. Сол сөзжұмбақтың шешуі бүгінгі сабақтың тақырыбы. «Сөз таптары»
- Олай болса, біз І - топ. Зат есім.. ІІ - топ Сын есім.. ІІІ - топ. Сан есім. ІY Етістік тобы бөлеміз. Әр топта тапсырмалар берілген, сол тапсырмаларды орындау арқылы, әр топ өз білімін көрсетеді. Әр топ өз топтарының аттарын қорғайды. Постермен жұмыс.
1 - жаттығу
«Сөздер банкісі» әдісі бойынша өз топтарының аттарын қорғайды.
Тақырыптық түйінді сөздер. Келтірілген сөздердің қайсысы қай сөз табына жататынын анықтайды. Оқулықпен жұмыс.
Топпен орындайды
Дәптермен жұмыс. Заттың санын білдіретін сөздерді қаншалықты түсінгенін байқау мақсатында«Ішіне, сыртына»әдісін қолдану.
І - топ. 1 - жаттығу. Зат есім теріп жазу.
ІІ - топ. 2 - жаттығу. Етістікті теріп жазу.
ІІІ - топ 3 - жаттығу. Сан есімді теріп жазу.
ІY - топ 4 - жаттығу. Сын есімді теріп жазу Әр топ топпен бірлеседі, ақылдасады, кеңеседі..
Оқушылар өздеріне берілген сұрақтарға өмірмен байланыстыра отырып жауап береді.
Қорытынды: Ой толғаныс сатысы. Бес жолды өлең.(бес жолдан тұратын қорытынды) Ақпаратты түйіндеп айту, көп сөзді тұжырымды қысқа сөзбен жеткізу.
1. Зат есім
2. Сын есім.
3. Етістік.
4. 4 сөзден құралған сөйлем.
Мәнін қайта айту
Оқушылар берілген тапсырманы орындайды.
Бағалау: Смайликтер арқылы бағалау.
Үйге тапсырма: Үйге тапсырма беру. 5 - жаттығу.

Рефлексия Сабақтан алған әсері туралы пікірін стикерге жазып, «Ізгілік ағашына» жапсыруды тапсыру
- Бүгінгі жасаған жұмыстарың, алған білімдерің өмірде қажет пе?
- Топпен жұмыс жасаған ұнады ма?
- Топ ішінде бір - біріңе көмектестіңдер ме?

Жамбыл облысы, Байзақ ауданы,
Ғани Мұратбаев атындағы мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Байдешова Фарида Нышымовна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 118
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 118
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика