Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Көбейту белгісі. Оның компонеттері.Көбейтуге берілген есептер.

18 қаңтар 2014, Сенбі
Категориясы: Бастауыш сынып
Сабақ: математика
Тақырыбы: Көбейту белгісі. Оның компоненттері. Көбейтуге берілген есептер.
Мақсаты мен міндеттері: көбейту мен бөлу амалдарын орындауға үйрету;
1. Білімділік: мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру
2. Дамытушылық: оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
3. Тәрбиелік: меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан - жақты дайындауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктер: кесте;, қималы карточкалар, жемістер суреті.
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік
Сабақ барысы
1. Оқыту үрдісінің маңыздылығы: Ауызша есептеу
Әр топта неше алмұрт бар? Барлығы неше алмұрт бар екенін қалай білеміз?
2. Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:

Әр тәрелкеде неше алма бар? Қалай таптың? Оны өрнек түрінде жазып көрсет:
2+2+2=6 Екі алмадан неше рет алдық?(3рет) ендеше + қосу амалын математикада* көбейту амалымен алмастыруға болады
2*3=6 екі көбейту үш тең алты бұл көбейтінді

Көбейтінді - көбейткіш - көбейткіш

4+4 немесе 4-тен неше рет алдық (2 рет)
4*2=8
8: 2=4.
Есепті шығар:
Әр қорапта 6 түсті қарындаш бар. Екі осындай қорапта неше қарындаш бар.
1 қ.- 6
2 қ.-?
6*2=12(қ.)
Жауабы: екі қорапта 12 қарындаш бар.

Есепті шығар:
Балалар күзгі жапырақтардан 6 жапырақтан 8 гүлшоғын жасады. Балалар барлығы неше жапырақ жинады?
3. Жаңа білімді бекіту: 3, 4, 5, 6 сандарын: екіге арттыр және мәндерін тап: екі есе арттыр
3+2=
3*2=
+2=
*2 = т. с. с.
Салыстыр:
6... 3*2 ---------------- 3*3... 4*2 ------------------ 3*4... 2*5
2*2... 5 ---------------- 6*4.. 4*5 ------------------- 7*3.. 6*3

Сергіту сәті
Теңдеулер шеш:
х+264= 710
932 – х=456
х - 120=280
Ойын «Жапырақтарды жина»

2*2
3*2
4*2
6*2
5*2
7*2
6, 8, 2 цифрларын қатыстырып үш таңбалы сандар жаз.
Сандарды жүздік, ондық, бірліктер қосындысы түрінде жаз:
24, 600, 790, 403, 107, 562, 333, 47, 86, 106.
Өзіндік жұмыс
Көбейтіндіні қосынды түрінде жаз:
6*4
12*5
7*3
48*2
30*4
4. Үйге тапсырма:
15 389
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
234 *2, 468: 2 түріндегі көбейту және бөлу
Үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға көбейту және бөлу туралы білімдерін қалыптастыру. 3 - 4 амалмен орындалатын құрама есептерді шығаруға үйрету.
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың
Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау.
Масса және оның өлшем бірліктері
Масса және оның өлшем бірліктері
Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру, масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру; Оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту;
Математикадан қайталау сабағы
Математикадан қайталау сабағы
Көбейтудің терімділік қасиетімен таныстыру, шапшаң есептеуге үйрету, есептердің шешуін табуға үйрету. Мемлекеттік білім стандарты деңгейде білім, білік және дағдыларды игеру
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Геометриялық фигураларды әріппен белгілеу
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Үнгітбаева Нұргүл
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандаға жазбаша көбейту
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы сандаға жазбаша көбейту
Қарағанды облысы, Сәтбаев қаласы, Абай атындағы №4 мектеп - лицейінің бастауыш сынып мұғалімі Маденова Эльмира Кайратовна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×