Білімділер поралы
Солтүстік Американы мекендеген үндістер арасында саны жағынан басым болған Ұлы көлдер маңын мекендеген алгонкиндер (ормандық тайпалар) аңшылықпен және балық аулаумен, қолөнермен шұғылданған. «Вигвам» деп аталатын лашықтары мен жеңіл қайықтары үндістердің символы болып табылады.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Табиғат туралы білімдерін, дүниетанымдарын кеңейту, қызығушылығын арттыру, ізденімпаздыққа баулу, табиғатты сүюге, аялауға тәрбиелеу. Оқушылардың ой - өрісін дамытып, өз ойын мәдениетті түрде жеткізе білуді қалыптастыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Ғаламшардың тіршілік ортасы «биосфера» қабатында таралған. Яғни, биосфераны тіршілік қабаты дейді. Бұл сөз грек тіліне шыққан (биос - тіршілік, сфера - шар) Жер қабығы, бұл ұғым биология ұғымында ХІХ ғасырда ене бастады. Биосфера құрлықтағы, теңіздегі, және мұхиттағы тіршіліктің өмір сүруіне қолайлы барлық аймақтарды алып жатыр
Жариялаған aiboll   Категориясы: География

Өзендер

Өзен, өзен жүйесінің бөліктерін, олардың орналасу ерекшеліктерін үйреніп, оларды картадан таба алулары тиіс
Жариялаған Кажигумаров   Категориясы: География
Африка материгінің өзендері, көлдері туралы білім бере отырып, сын тұрғысынан ойландыру арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай туғызу.
Жариялаған diko77   Категориясы: География
загрузка...
Сабақ мақсаттары: Білімділік: Теориялық алған білімдерін практикалық түрде орындап үйрету, туристік қызметтің белсенділігін арттыру; Дамытушылық: Туристік дағдыларын қалыптастыру, туристік – спорттық дайындықтарын, икемділіктерін дамыту;
Жариялаған Bibina   Категориясы: География
Сабақ мақсаттары: Білімділік: Теориялық алған білімдерін практикалық түрде орындап үйрету, туристік қызметтің белсенділігін арттыру, жаяу жорық барысында кездескен табиғи кедергіден өткел дайындап өту.
Жариялаған Bibina   Категориясы: География
Қазақстан аумағындағы жауын-шашынның таралуын сипаттау арқылы тақырыптық және кескін картамен жұмыс жасау барысында іскерлік дағдылары мен икемділіктерін дамыту
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Естествознание как система научных знаний о природе, обществе и мышлении взятых в их взаимной связи, как единое целое, представляет собой весьма сложное явление, обладающее различными сторонами и связями. Этим обусловлено его место в общественной жизни, как неотъемлемой части духовной культуры человечества.
Жариялаған Винара   Категориясы: География
Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, «Гидросфера» тарауы бойынша алған білімдерін жүйелеп қорыту. Суды қорғауға және табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Жариялаған Динара Мергасовна   Категориясы: География

Африка

Материктің жер көлемі 30 млн. км². Шеткі нүктелері солтүстігінде Бен - секка мүйісі, оңтүстігінде Игольный мүйісі, батысы Альмади мүйісі, шығысы Рас - Хафун. Экватор оны ортасынан кесіп өтеді. Екі мұхит жағасын шайып жатыр.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Тірі және өлі табиғат арасындағы тығыз байланыстың бар екені және оның адам денсаулығына қоғамның дамуына ықпалы жайлы білімдерін арттыру, туған өлкедегі табиғат жағдайымен танысу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: География
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 144
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 143
Роботтар: 2
Амантай
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика