Білімділер поралы

Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"

7 - сынып
Сабақтың тақырыбы:
Ғабит Мүсірепов "Ананың анасы"
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға жазушының өмірі, шығармашылығынан мәліметтер беру оның мазмұнын ашу.
Дамытушылық: ізденгіштік қасиеттерін арттыра отырып, дәлелді пікір айтуға үйрету, ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық жұмыс істей білуге, өзінше тұжырымды ой айта білуге тәрбиелеу.
Тәрбиелік: шығарма идеясы негізінде оқушыларды адамгершілікке, ата – ананы құрметтеуге баулу.
Бірлескен іс - әрекетке бейімдеу.
Әдісі: Жаңа әдіс - тәсілдер. Формативті бағалау. СТО стратегиялары, сұрақ – жауап. Блум таксономиясы
Көрнекілік: Слайд, стикерлер, постерлер, электронды оқулық, интербелсенді тақта.
Барысы
І. Ұйымдастыру
Балалармен амандасу, сабаққа дайындығын тексеру
Сыныпты 4 - топқа бөлу. Гүлдердің түрлеріне. Түймедақ. Қызғалдақ Раушангүл. Сарғалдақ.
1. Білу. Жазушы және оның шығармашылығы туралы біледі.
2. Түсіну. Шығарманы құрылысына қарай мазмұндайды..
3. Қолдану. Мәтінмен жұмыс істей алады.
4. Талдау. Жазушы туындыларын бір - бірімен салыстыра алады.
5. Жинақтау. Проблемалық сұрақ төңірегінде ой өрбітеді.
6. Бағалау. Шығарманы ұғына отырып, мәніне баға береді.

Білу. Жазушы туралы мәліметтер, хронологиялық кесте.
Тақтамен жұмыс. Топтық жұмыс Шапалақтау арқылы бағалау.
Ғ. Мүсірепов туындыларының жанрлық түрлері бойынша постерлер қорғау

Әңгімелері: «Ананың анасы», «Ер ана», «Талпақ танау»
Повестері: «Қос шалқар», «Тулаған толқында»
Романдары: «Қазақ солдаты», «Оянған өлке», «Ұлпан»
Драмалары: «Қыз Жібек», «Қозы Көрпеш - Баян сұлу»
Балладалары: «Жапон балладасы»
Ғылыми еңбектері: «Заман және әдебиет», «Суреткер парызы», «Дәуір дидары»

2. Түсіну. Серпілген сауал әдісі.
Әңгімені композициялық құрылымына қарай талдау. Топпен жұмыс
Әйтілестің:«Оқыңдар, шулап»деп қойып саудагер Рамазанға ертеде өткен оқиғаны жаңғыртып айтуынан басталады.
Әңгіменің дамуы: Әңгімедегі оқиға желісі Жалпақ балуанның Ергенекті елін шабуға аттануынан басталып, әрі қарай жылқыны барымталап келе жатуы, тезек арқалап келе жатқан жас қызды олжалап, аттарына мінгестіріп алуы сияқты жайттарға ұласады. Осылайша оқиға желісі дамып, бір - бірімен байланысып жалғаса береді.
Әңгіменің шиеленісуі: Артынан қуып келген қыз анасының барымташыларды орап алуы.
Әңгіменің шарықтау шегі: Әумесер Кейкінің үкімі қызды шешесімен бірге ат жалына өңгеріп, күндікке алып кету.
Әңгіменің шешімі: Сөзден жеңіліп, ойға шомып, тосылып қалған Жалпақ балуан Ана мен қызына бостандық береді.
Сұрақ - жауап. Сен қалай ойлайсың? Ұшқыр сұрақтар.
Қолдану. Мәтінмен жұмыс. Бағдаршам
1. Ананың сөзі
2. Ананың батырлығы
3. Ананың портреті
4. Жалпақтың сөзі

Семантикалық картамен жұмыс

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Бәйге бөлімі
  • Мәтін, мәтіндік блоктарды құру

    Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
  • Мағжан Жұмабаев «Сүйемін» өлеңі

    Мағжан Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы жалпы мағлұмат алуға, танып - білуге қызықтыру, «Сүйемін» өлеңінің идеясы мен тақырыбын түсінуге және өлең құрылысын жан - жақты талдай білуге, сын ...
  • Қайталау. 400 - 406 - жаттығулар

    Оқушыларды қазақ халқының дәстүріне деген сүйіспеншілікке, сыйластыққа тәрбиелеу.
  • Қош келдің – әз Наурыз!

    Наурыз қазақтың ұлттық мейрам екенін ашып көрсету; балалардың санасына халқына деген мақтаныш сезім ұялату; мерекеге байланысты ұлағатты сөздердің мағынасына қарай балаларды адамгершілікке, елін, ...
  • Спортпен айналысамыз

    Берілген материалдың мағынасын түсінеді, сөздерді жіктейді, есімдіктерді, демеулік шылауларды атап, мысалдар келтіре алады.
  • Би музыкасы

    Қазақ халқының салт - дәстүріндегі бидің алатын орны, Шара Жиенқұлованың өмірімен және билерімен танысу. Оқушылардың музыка пәніне қызығушылығын дамыту, сүйіспеншілігін ояту арқылы әсемдікке ...
  • «Getting from A to B. Travel and transport» «А - дан Б - ге жету. Саяхат пен көлік

    - саяхат түрлері мен көліктерді сипаттай алады; - көліктің түрлерін ажыратып, олардың атқаратын қызметтерін атап береді.
  • Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі

    Республиканың 1965 - 1985 жылдардағы қоғамдық - саяси өмірі жеке, жұптық, топтық жұмыс жасай отырып, өздігінен білім алады
Үздік жаңалықтар
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 222
Қолданушылар: 3
Қонақтар: 219
Роботтар: 3
Малдагулова Динаш Марат Роза Маратқызы Басшиева Ләйла Кәдірбекқызы
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • БГК
    Жазған: БГК
  • Венерок
    Жазған: Венерок
  • guizira1983
    Жазған: guizira1983
  • Кеулимжай
    Жазған: Кеулимжай
  • Арнұр
    Жазған: Арнұр
    Мына жаңалықта: Қимылды ойындар
  • ALTUH79
    Жазған: ALTUH79
  • Aiman Bolatbek
    Жазған: Aiman Bolatbek
  • Гүлнар Жолдасова
  • aiboll
    Жазған: aiboll
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика