Білімділер поралы

Ыбырай Алтынсарин әңгімелері

Қазақ әдебиет 9 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин әңгімелері
Сабақтың мақсаты: Ы. Алтынсариннің шығармашылығымен тереңірек таныстыру, әңгіменің тақырыбы мен жазушының идеялық мұратын мәтінге сүйене отырып ашу, Ы. Алтынсариннің ел болу идеясының өміршеңдігіне көз жеткізу;
Сабақтың көрнекілігі: Ыбырай әңгімелерінің тақырыптарына байланысты суреттер жиынтығы, сызба кесте, слайд шоу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау (ой қозғау, топтастыру)
Көрнекіліктер: Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен
шығармалар жинағы, слайд - шоу мультимедиалық проектор, тірек -
сызбалар

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезең:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру.
б) Үй тапсырмасын пысықтау:
XIX ғасырдың 2 - жартысы мен XX ғасырдың басында өмір сүрген әдебиет өкілі Ы. Алтынсариннің шығармалары бойынша алған білімдеріңді сарапқа салу.

Жаңа сабақты түсіндіру.
1. Жаңа тақырыпты слайд арқылы түсіндіремін.
Мағынаны тану. «Кластер стратегиясы»
- Балалар бүгінгі осы алған білімдерімізді толықтыру мақсатында «Ыбырай әңгімелерінің тақырыптарымен»танысамыз.
Алдымен әңгіме дегеніміз не?
- Әңгіме – адам өмірінің бір сәт бейнелейтін сюжеті бар шығарма.
Ыбырай Алтынсарин – қазақ балалар әдебиетінің атасы, әңгіме жанрының негізін салушы. «Қазақ хрестоматиясы»кірген әңгіме новеллаларында Ыбырай жастарды еңбекті сүюге, оқу өнерге ұмтылуға, Отанын, елін сүйетін патриоттық сезімге, талапты, жігерлі, кішіпейлі болуға үндейді. Ы. Алтынсарин – балалар әдебиетінің атасы. Бүкіл өмірін қазақ балаларын оқытуға арнаған. Бұл шығармалардың тақырыптық - идеялық мазмұнынан біз Ыбырайды ұстаз тәрбиеші ретінде алдына мақсат етіп қойған адамгершілік мәселелерін көреміз.
Ұстамдық шындық адамгершілік
қайырымдылық кісілік
әділдік төзімділік
талаптылық
еңбекшіл
достық оқу білім өнер мейрімділік
«Ой ашар»:
Балалар, қазір біз Ыбырай әңгімелерінің тақырыптарына қарай топтаймыз.
1. Еңбекке баулитын шығармалар
2. Ыбырайдың ұстаздығы аудармалары туралы айтылады.
3.«Қазақ хрестоматиясы»туралы айтылады.
4. Ыбырайдың өлеңдерін жатқа айту.
5. Өнер - білімді үлгі етуге арналған шығармалар
6. Адамгершілікке тәрбиелейтін шығармалар
Ой толғаныс.
«Өнерлінің өрісі кең…». Аталған Ыбырай әңгімелерінде талап етілетін мәселе әңгіменің негізгі идеясын, көздеген мақсатына жете таныту.
1 - топ «Ойтолғаныс: «Ыбырай әңгіме шебері»
2 - топ Арнау: «Ізбасар ұрпағы - мына біз»
3 - топ Мақала: «Ата тәрбиесі мен ғибрат»
«Әдебиет лотосы» Бұл бөлім бойынша әр топта оқушы тексеруші сайланады. Бұл кестеде Ыбырай әңгімелеріне талдау жасалады.
Семантикалық картамен жұмыс.

Ыбырай Алтынсарин әңгімелері. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 262
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 260
Роботтар: 3
Балжеке Тбота
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика