Білімділер поралы

Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті

Ғұндардың тұрмысы, мәдениеті
Сілтеме: Білім стандарты, пән бағдарламасы, "Қазақстан тарихы" оқулығы - 6 сынып, Ғаламтор материалдары
Ресурстар: Карта, интер тақта, ғаламтор материалдары, видео, слайд, жұмыс парағы, конверт
Жалпы мақсаты: Міндеттері 1 - қадам: Ғұндардың тұрмысы, мәдениетімен таныса отырып, оның маңызын, тарихта алатын орнын ашып көрсету:
2 - қадам: Бірлесе жұмыс жасауда, ойларын жинақтау, идеялар тарату, еркін жеткізу, жүйелеу, ортақ пікір қалыптастыру:
3 - қадам: Мәдени мұраларды құрметтеу, оның тарихи маңызын түсіну
Күтілетін нәтиже: Ғұндар тұрмысы және мәдениетінен жан - жақты түсінік алады: тың идеялар қалыптасады
Негізгі идеялар:
- оқушылар іс - әрекеттері арқылы ізденімпаздыққа жетеді: тақырыпты түсіну деңгейін анықтау, түсінік деңгейін ескере отырып шешім қабылдау.
- тақырыпты талдау арқылы мәдениеттің қоғамда алатын орнын анықтау
- оқушылардың оқу қажеттіліктерін анықтау.
Тапсырмалар: Миға шабуыл әдісі: топтастыру: жеке, топтық жұмыстар, бағалау критерийлері бойынша өзіндік бағалау: «тәтті сыйлықтар», топтарда бірін - бірі бағалау: «Түрлі түсті шар», «Блум жүйесі», «сәйкестендіру тесті», «тұжырымдамалық карта», рефлексия, «Танымдылық ағашы»

Ұйымдастыру сәті:
сыныпты топтастыру
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
топтың ережесін анықтау
топ мүшелерін сайлау
Өткен материалға шолу:
1 - топ
1. Ғұндар жорығының әлемдік тарихта алатын орны қандай?
2. Тәуелсіздік жолында сен өз еліңді қалай қорғар едің?
2 - топ
1. Хань әулетінің негізін қалаушы Лю - Банда ғұндардан жеңіліп?
2. Цынь патшалығы өзінің елін қорғау мақсатында Ұлы Қытай қорғанын салды, алайда бұл қорған ғұндардың шапқыншылығына төтеп бермеді, Сұрақ Егерде сіздер Хань аулеттінің орнында болсаңдар ғұндардан қалай қорғанар едіңіз?
3-топ
1 Чжи - чжи жаңа елдерді бағындырды, қай жерлерді жаулады?
2 Неге солтүстік ғұн мемлекеті, оңтүстігіндегі жерлерді қайтарып алмады?

Қорыту: жеке тапсырма: жазбаша жұмыс
«Сәйкестендіру тесті»

Тұсаукесер:
1. «қоржындағы сыйлықтар»: ой - қозғау сұрақтары
2. Көзге көрінетін айғақтар: Видео көру

Жаңа тақырып:
1 - қадам: топтық жұмыс:
«тұжырымдамалық карта» сызу
/ұжымдық іс - әрекетке бағыттау/
І - топ: Ғұндар тұрмысы
ІІ - топ: Ғұндар мәдениеті
ІІІ - топ: «ғұн мәдениеті қазақ мәдениетінің жалғасы»
2 - қадам: топтарда бірін - бірі бағалау:
«Түрлі түсті шар»
3 - қадам: алған білімдерін жүйелеу, қорытындылау:
шыңға шығу: «Блум жүйесі»

Өзін - өзі бағалау: «тәтті сыйлық»
Рефлексия:
«Ғұн мәдениетінің жетістіктері» тақырыбында эссе жазу

Тарих пәні мұғалімі Мұратаев Бекжан

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 149
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 149
Роботтар: 3
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика