Білімділер поралы
загрузка...
загрузка...

Қысқа мерзімді жоспар (Математика 1 - сынып)

Қысқа мерзімді жоспар
Математика 1 - сынып
Тарықыптар:
1. Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
2. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Өлшем,пішін туралы түсінік
3. Кеңістікте туралы түсінік (оң жақта, сол жақта, жоғарыда, төменде, үстінде, астында, арасында, алдында, артында)
4. Уақыт туралы түсінік. Бұрын. Кейін.
5. Заттарды әртүрлі белгілері бойынша салыстыру. Бірдей. Әртүрлі
6. Ұзын-қысқа, биік-аласа, кең-тар, үлкен-кіші жуан-жіңішке, қалың-жұқа.
7. Артық, кем, сонша. Тура және кері санау.
8. Реттік санау. Нешінші?
9. Түзу, қисық сызықтар.
10. Нүкте, кесінді.
11. Сәуле, бұрыш
12. Фигураларды бөліктерге бөлу және құрастыру
13. Көп,біреу. 1 саны және цифры
14. 2 саны және цифры


Тоқсан І
1 сабақ
Тарау Қарапайым түсініктер
Сабақтың тақырыбы: Заттардың қасиеттері. Заттарды санау
Сілтеме: Математика оқулығы, А. Б. Акпаева, Л. А. Лебедева, В. В. Буровова.
Алматы «Алматыкітап», 2012 ж.
Жалпы мақсаты: Санаудың мәнін ашу, жекелеген заттарды санауға үйрету, заттарды салыстыру бойынша дайындық жұмыстарын жүргізу
Күтілетін нәтижелер: Жекелеген заттарды санауға үйренеді, заттарды салыстырады
Сабақ түрі: Аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлау стратегиялары:
−Жеке, жұппен, топпен жұмыс;
−Ойын «Ойлан тап», Ассоциация кестесі; Ой қозғау; Диалогтік оқыту; «Екі жұлдыз, бір тілек» әдіс - тәсілдері.

Психологиялық ахуал
«Жұппен−топпен» әдісі
Диалог «Менің отбасым»
Оқушылар өзара өз отбасы туралы айтады
Өзіне жақын адамдардың суретін салады
Сенің отбасыңның неше мүшесі бар?
Сыныптағы қай оқушының отбасы ең үлкені?
Өз отбасыңның ең үлкені кім? Ең кішісі ше?
Өз отбасыңда неше бала бар? Кімнің отбасында көп бала бар?
Қандай отбасын көп балалы дейді?
Неліктен олар солай аталады?
Білу
Жаңа тақырыпқа бағыттау
«Ой қозғау» әдісі
1. Кубиктермен жұмыс
Неше кубик көріп тұрсыңдар? Олардың түстері қандай? Олар неден жасалған? Ішінде бірдейлері бар ма?
2. Жоғары−төмен
Жоғары сөреде 5 кубик, төменгі сөреде 2 кубик
Заттардың ұқсастығы мен айырмашылығы неде? Сыныптағы заттарды санаңдар.

Қайсысында кубиктер аз? Қайсысында көп?

Түсіну
Оқулықпен жұмыс
1 - 4 тапсырма
Ойын «Ойлан, тап»
Қанша? Неше? Нешеу? сұрақтарына жауап береді

Сергіту сәті
Қолдану 8 минут
Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
Суреттер мен шаршылардың нешеуі боялғанын және боялмағанын анықтау

Талдау 5минут
«Ассоциация кестесі» әдісі
Қоян, аю дегенде ойларыңа не келеді? (көжек, қонжық)

Бағалау
Кері байланыс 5 минут -
Сабақта нені сәтті орындадыңдар?
- Нені жақсы жасай алдыңдар?
- Қандай тапсырмалар қызықты болды?
- Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңдар?
- Тақырып бойынша тағы не білгілерің келеді?

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Өз пікіріңді білдір
Қанша жалақы аласыз?
25000-35000
35000-45000
45000-55000
55000-75000
75000-100000
100000-250000
Сайтта кім бар
Барлығы: 73
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 73
Роботтар: 3
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика