Білімділер поралы

Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі

Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ тілі
Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс - әрекеті арқылы образын ашу;
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау;
Сабақтың мақсаттары: Оқушылар әңгіме желісі бойынша кейіпкерлер портретін жасай алады, олардың іс - әрекеті арқылы образдарын аша біледі; Жаман іс пен жақсы іс жасаудың ара жігін ажырата алады;
Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды;

Сабақтың басы
Мұғалім ыдыста тұрған өшіргіш түстеріне байланысты оқушыларды 6 топқа бөліп, «Ақылдың 6 қалпағы» әдісін пайдаланады.
Мұғалім сабақтың тақырыбын анықтау үшін оқушыларға сабақ презентациясында берілген бейнежазба көрсетеді. Оқушылар бейнежазба арқылы сабақ тақырыбына болжам жасайды.
- бейнежазбадан не байқадыңдар?
- қандай көріністер естеріңізде қалды?
Мұғалім сабақ мақсатымен таныстырады. Оқушылар мен мұғалім бірлесе отырып сабақтың бағалау критерийлерін әзірлейді.
Мұғалім аудиожазба арқылы «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесін оқушыларға тыңдатады

Сабақтың ортасы
«Ақылдың 6 қалпағы» әдісі
- Әңгімені оқу, түсіну, мазмұндау, сұрақтарға жауап беру;
- болжау; «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесінің идеясына болжам жасайды;
- шығармадағы жағымды кейіпкердің образын жасау;
- шығармадағы жағымсыз әрекетті анықтау;
- шығармашылық жұмыс орындау;
- саралау; әр топтың берген жауабымен шығарманы қорыту;

Дескриптор:
- Шығарманы түсінеді, мазмұндайды;
- Әңгіменің идеясын анықтай алады;
- Кейіпкерлер образын жасай алады;
- Тақырыпты түсінеді;
- Шығарма жұмыстарын жүргізе алады
- Шығарманы қорыта отырып, топ жауаптарымен өз үлгілерін саллыстырады;

Тапсырма 1
Шығармадағы көп қайталана бермейтін сөздердің мағынасын анықтап, синонимдік қатар түзу;
Жәрмеңке -
Қарауыл -
Данышпан -
Барымта -
Дереу -
Бақташы -
Қолға түсу -
Халық -
Бейнет -
Айырбас -

Тапсырма 2
Шығарма жоспарын құрылымы бойынша дұрыс орналастыр
- Сейітқұл қолына кетпен алып, отыз үйлі кедейіне де кетпен беріп, жер тегістеп, егін егуге кірісті-2
- Сейітқұл әуелі мекен еткендей бір орын іздеді - 1
- Манағы Сейітқұлдың ағасы аттаныс - түсіспен жұрттың малын ұрлап бай боламын деп жүргенде, Қонырат жағында қолға түсіп, кім екені де белгісіз, біреу өлтіріп кетіпті; қалған мал - жанын ұрының малы деп Түркістан әкімдері талап алып, жамағаттарын Сейтқұл көп жылдар іздетіп, таптырып, қасына алыпты - мыс - 4
- Бұлардың былайша бір ауызға қарап бекінген халық екенін байқаған соң, малға қызыққан сырттағы көшпелі халықтар батып келе алмады - 3
Оқушылар жұптасып диалог құрады
Мұғалімнің аты - жөні: Жұбаева Қ. Е.
Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі жүктеу
Ы. Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі слайд жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Жаңалықтар бөлімі
Соңғы пікірлер
  • aiboll
    Жазған: aiboll
  • Мейрамгали Акниет
  • ramuk_b
    Жазған: ramuk_b
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Эвфемизм мен дисфемизм
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Адам және табиғат
  • Қамқа
    Жазған: Қамқа
    Мына жаңалықта: Менің Елбасым
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қыс қызығы
  • jami
    Жазған: jami
    Мына жаңалықта: Су. Судың қасиеті
  • Кирбасова Асыл
    Мына жаңалықта: Ұл бала мен қыз бала
  • aiboll
    Жазған: aiboll
    Мына жаңалықта: Қауын мен қарбыз
Загрузка...
Өз пікіріңді білдір
Білімділер порталына қандай бөлім жетіспейді?
Интернет дүкен (магазин)
Хабарландыру тақтасы
Онлайн оқыту бөлімі
форум
Тестілеу орталығы
Сайтта кім бар
Барлығы: 165
Қолданушылар: 1
Қонақтар: 164
Роботтар: 3
Бірлік
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика