Бәйге бөлімі


The English Year I

The English Year I
4 сынып
Main idea / Негізгі түйінді идеясы: Cooperative learning
Aim of learning/
Оқу мақсаты: Students should be able to learn the vocabulary of the topic, read the text about the English Year I and answer the questions
All students / Барлық оқушылар:
Students should be able to learn the vocabulary of the topic, read the text about the English Year I
should be able to use the vocabulary of the topic and read the text should be able to use the vocabulary of the topic, answer the questions on the text.
I. Organization moment
Ұйымдастыру бөлімі 5 min
- greets with the students
- checks up the attendance of students
- pays students’ attention to the lesson
- makes a good atmosphere:
Aruzhan, you are beautiful today

II. Warm - up
Brainstorming.
- Which season is it now?
- What are the spring months?
- What’s the weather like in spring, (summer, autumn, winter)?”
Warm - up. Firstly you should ask pupils to name the seasons of the year

3) Divide students into 4 groups by the seasons: winter, spring, summer, autumn

III. Introduction/
Lead - in/
Кіріспе
Teacher will give the new words.
New words:
November [nou`vembə]- қараша
December [di`sembə]- желтоқсан
January [`ʤᴂnjuəri]- қаңтар
February [februəri]- ақпан
Because [bi: kɔs]- себебі

Бастауышы жоқ, бастауышы іс - әрекеттің кімге, неге қатысты екенін айта алмайтын жақсыз сөйлемдер қазақ тілінде де (Ыстық күн. Жаз.) ағылшын тілінде де бар. It is cold. It is summer. Жақсыз есімдік - it, is cold - құрамды баяндауыш.
Безличный it описывает время, погоду и оценку. It is midnight Полночь. It is snowing Идет снег.
In English, impersonal sentences have a grammatical subject, but not a logical one:
It is cold.

TASK1. Ex2p. 269 You`ve learned the names of winter and spring months. Say what they are.

III. The main stage/негізгі бөлім
TASK 2. Speak about the weather in your place (in winter, spring, summer, autumn)

Making posters.
Presenting their posters.
TASK 3. Guessing game: “Scrambled letters”
1) What is the weather like today?
2) What was the weather like yesterday?
TASK 4. Group work Ex9p. 272 “The English Year I ”

IY. Conclusion/Қорытынды бөлім
Homework/
Үй жұмысы
Evaluation/Criteria/
Бағалау
Showing their understanding the lesson by showing the colours of “The Traffic Lights”
Homework: Write about your favourite season..
Feedback: Ask students to write feedback.

№ 249 мектеп - лицей директорының ғылыми
жұмыстары жөніндегі орынбасары Ж. Жарылқаған
Teacher/Мұғалім: Medetova Indira Nurlybayevna

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Экология

    Қазіргі кезде экологиялық мәселелерге ауаның ластануы, жердің тозуы, мұнай қалдықтарының мұхит, теңіз суларын ластауы жатады.
  • 7 саны және цифры

    7 саны және 7 цифры, 7 - нің сандар қатарындағы орны туралы білімдерін қалыптастыру.
  • Кескіннің аксонометриялык прокциялары

    АВС үшбұрышының фронталь және горизонталь проекциялары, М нүктесінің фронталь проекциясы М1 берілген (80, а - сурет). А1 және М1 нүктелері арқылы түзу жүргізсек, ол түзу В1С1 кесіндісін D1 нүктесінде ...
  • Қазақстандағы экологиялық проблемалар

    Экологиялық аймақтар туралы мағлұмат бере отырып экология ұғымын жан - жақты ұғындыру.
  • Экология және біз

    Қоршаған ортаның сапасы және ластануы туралы, сыртқы ортаның барлық факторларының бір - біріне байланыстылығы, оның ішінде бііз және табиғат байланыстылығын білуге үйрету;
  • Өсімдік мүшелері және оның қызметі. Тамыр

    Өсімдіктің жер астындағы мүшесі – тамырдың қызметімен, оның түрлерімен таныстыру, өсімдіктің топырақтағы бөлігі, оның қызметі туралы түсініктерін қалыптастыру; Табиғаттағы барлық жануарлар мен ...
  • Бұлбұлдың әні

    Қоршаған ортаның тылсым сырларына қызықтыру арқылы табиғатқа деген көзқарасын қалыптастыру. Табиғат қамқоршысы болуға тәрбиелеу.
  • Құстар қайтып келеді!

    Балаларға экологиялық тәрбие беру, яғни құстарды қорғауға, оларға тиіспеуге, ұя жасап қарсы алуға тәрбиелеу.
  • Т. Тойбазарұлы «Қайтпай қалған қарлығаш» (әңгімелеу)

    Әңгіме бойынша сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру, қыстап қалған құстарға қамқорлық жасауға, оларды баптап күте білуге тәрбиелеу.
  • Ө. Тұрманжанов Қарлығаш

    ойлау дағдыларын қалыптастыра отырып, өлеңді мәнерлеп оқуға өз сөздерімен әңгімелеуге, ауызекі сөйлеуге машықтандыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 3
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 3
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика