Бәйге бөлімі


«Наурыз» С. Сейфуллин

Сабақтың тақырыбы: «Наурыз» С. Сейфуллин
«Үздік ұстаз» конкурсына
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың мақсаты: С. Сейфуллинің «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу. Оқушылардың топтасып, бірге жұмыс істеуге үйрете отырып, наурыз айында болатын өзгерістер жайлы білімдерін дамыту. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: «Оқушыға сұрақ қою айдары», «Бес жол өлең», «Венн диаграммасы», «Екі түрлі түсініктеме күнделігі», «Сөзжұмбақ», «ЭСЕЕ немесе ой толғаныс стратегиясы».
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Өлеңнің мазмұны бойынша ой қорыта алады.
Көрнекіліктер: Бейнеклип, Ақын жазушылардың портреттері, Наурыз мейрамының суреттері, Топ ереже, Бағалау парағы, Кері байланыс парағы.

Ұйымдастыру кезеңі
1) Топқа бөлу:
Әр оқушы парақтағы жасырынған көктем ай атары бойынша топқа бөлінеді.
Наурыз, сәуір, мамыр.
2) Топ ережесін шығару:
- Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
- Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
- Уақыты үнемді пайдалану.
3) Топ жетекшісін сайлап, бағалау парағын тарату.
4) Топ атын қорғау:

Қызығушылықты ояту кезеңі
«Наурыз» мейрамы туралы бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик қандай мейрам туралы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?

Мағынаны ажырату
кезеңі Тапсырма:
- 1, 2, 3 топтарға өлеңді іштерінен оқыту.
- Мәнерлеп оқу.
- «Оқушыға сұрақ айдары» әдісі.
Сұрақ жауап.

Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы әкімдігінің «№26 орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Медина Еренгаиповна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 106
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 17 сәуір 2017 10:48
Сабақтың жоспарланғаны маған ұнады, Заманауи дұрыс құрылған. Жеңіс тіллеімін.
Пікірлер #2: 18 сәуір 2017 23:14
Сабақ ұнады. Жаңа Кембридж бағдарламасы бойынша құрылған сабақ жоспары.
Пікірлер #3: 19 сәуір 2017 07:14
Сабақ өте мазмұнды, жаңа оқу технологиясы бойынша құрылған.маған ұнады.Жаңашыл ұстаз.
Пікірлер #4: 30 сәуір 2017 09:38
Шакенова Медина
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Мифологические верования славян

    Кто такие древние славяне? Когда они жили? В настоящее время существует несколько гипотез и версий, связанных с их происхождением и местами расселений.
  • Зима в творчестве поэтов и писателей. Описание природы

    Создать условия для успешного создания сочинения - описания природы на тему « Зима». Выразительно читать стихи о зиме. Выделять художественно - изобразительные средства.
  • Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

    Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу берілген теңсіздікті дұрыс сандық теңсіздікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу немесе берілген теңсіздіктің шешімі жоқ екенін дәлелдеу болып табылады.
  • Өсімдік – өмір өзегі

    Шығыс халықтарында имандылықтан келетін үш сауап бар: шөлге құдық қазған, өзенге көпір салған, жолға ағаш еккен. Жасыл желек - жердің сәні саялы, Қамқор болсаң жапырағын жаяды. Мейіріммен жылуын арна ...
  • Адамдар жануарлардан не алады?

    Жабайы және үй жануарларын ажырату, үй жануарларынан және үй құстарынан алынатын өнімдерді білу, анықтау;
  • Қош бол, бастауыш сынып!

    Бастауыш мектептен алған білімдерін, өнерлерін байқату, ортаға салу. Ұстаз еңбегін бағалай білуге, жан - жақты білім алуға, саналы азамат болуға тәрбиелеу.
  • Балабақшада балаларға арналған тақпақтар

    Терезенің алдында Терек жайды жапырақ, Сау ма терек, ауру ма? Қарап өтті тоқылдақ.
  • Ойыншықтарды қимаймыз – бөбектерге сыйлаймыз

    Қымбатты ата - аналар, балабақша қызметкерлері. Құрметті қонақтар, бүгін біз бірнеше жыл мәпелеп, күтіп тәрбиелеген бүлдіршіндерімізді ұямыздан ұшырып, мектепке шығарып салғалы отырмыз. Әрине бұл ...
  • Способы выражения подлежащего

    обучения, которым посвящен урок Углубление знаний о способах выражения подлежащего;
  • Деепричастие

    Систематизация знаний о деепричастий и деепричастных оборотах; обособление деепричастных оборотов;

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 4
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 4
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика