Бәйге бөлімі


«Наурыз» С. Сейфуллин

Сабақтың тақырыбы: «Наурыз» С. Сейфуллин
«Үздік ұстаз» конкурсына
Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың мақсаты: С. Сейфуллинің «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу. Оқушылардың топтасып, бірге жұмыс істеуге үйрете отырып, наурыз айында болатын өзгерістер жайлы білімдерін дамыту. Табиғатты сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың әдістері: «Оқушыға сұрақ қою айдары», «Бес жол өлең», «Венн диаграммасы», «Екі түрлі түсініктеме күнделігі», «Сөзжұмбақ», «ЭСЕЕ немесе ой толғаныс стратегиясы».
Күтілетін нәтиже: Өлеңді мәнерлеп оқи алады. Өлеңнің мазмұны бойынша ой қорыта алады.
Көрнекіліктер: Бейнеклип, Ақын жазушылардың портреттері, Наурыз мейрамының суреттері, Топ ереже, Бағалау парағы, Кері байланыс парағы.

Ұйымдастыру кезеңі
1) Топқа бөлу:
Әр оқушы парақтағы жасырынған көктем ай атары бойынша топқа бөлінеді.
Наурыз, сәуір, мамыр.
2) Топ ережесін шығару:
- Топтағы оқушылардың пікірін тыңдау.
- Ойымызды еркін, тиянақты баяндау.
- Уақыты үнемді пайдалану.
3) Топ жетекшісін сайлап, бағалау парағын тарату.
4) Топ атын қорғау:

Қызығушылықты ояту кезеңі
«Наурыз» мейрамы туралы бейнеролик көрсету.
- Бейнеролик қандай мейрам туралы?
- Бүгінгі сабақтың тақырыбы не жайлы?

Мағынаны ажырату
кезеңі Тапсырма:
- 1, 2, 3 топтарға өлеңді іштерінен оқыту.
- Мәнерлеп оқу.
- «Оқушыға сұрақ айдары» әдісі.
Сұрақ жауап.

Шығыс Қазақстан облысы,
Өскемен қаласы әкімдігінің «№26 орта мектебі» КММ
бастауыш сынып мұғалімі Шакенова Медина Еренгаиповна

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 105
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 17 сәуір 2017 10:48
Сабақтың жоспарланғаны маған ұнады, Заманауи дұрыс құрылған. Жеңіс тіллеімін.
Пікірлер #2: 18 сәуір 2017 23:14
Сабақ ұнады. Жаңа Кембридж бағдарламасы бойынша құрылған сабақ жоспары.
Пікірлер #3: 19 сәуір 2017 07:14
Сабақ өте мазмұнды, жаңа оқу технологиясы бойынша құрылған.маған ұнады.Жаңашыл ұстаз.
Пікірлер #4: 30 сәуір 2017 09:38
Шакенова Медина
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Ұлыстың ұлы күні!

    Балаларға ұлыстың ұлы күні туралы мағлұмат беру. Балаларды елін, Отанын сүюге, ұлттық салт - дәстүрін дәріптеуге тәрбиелеу. Имандылық, инабаттылық, ізеттілік қасиеттерін қалыптастыру. Көрнекілігі: ...
  • 4 санымен танысу

    Логикалық ойлауың, пәнге қызығушылығын дамыту. Жеке жұмыс істей білуге, достық қарым - қатынасқа еркін түсуге тәрбиелеу.
  • Т. Молдағалиев «Бауырлар» өлеңі. Етістік. (қысқа мерзімді жоспар)

    Автор шығармашылығы туралы жалпы түсінік беру, өлеңнің идеясын ашу, патриоттық мәнін ұғынуға бағыттау. Оқушылардың танымдық қабілетін дамыту, пән бойынша білімдерін кеңейту,
  • Сөйлем

    Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
  • Барыс септігі

    Барыс септігі туралы (сұрақтары, жалғаулары) туралы мағлұмат беру, сөйлемде етістіктен болған мүшемен тікелей байланысатынын, толықтауыш, пысықтауыш қызметтерін атқаратынын түсіндіру, зат есімнің ...
  • 9 санының құрамы

    9 санының құрамы туралы оқушылардың білімін қалыптастыру, сәйкес теңдіктерді жазуға және оқуға оқушыларды үйрету, 9 санының құрамы туралы білімді есептеулер жүргізуде қолдану білімін тиянақтау.
  • Перпендикуляр түзулер және нүктеден түзуге дейінгі қашықтық тақырыбына есептер шығару

    Перпендикуляр түзулердің анықтамасының тұжырымдамасын, қасиеттерін пайдаланып есептер шығару және нүктеден түзуге дейінгі қашықтықты таба білу арқылы адамның ақыл - ойына, рухани дамуына қатысты ...
  • Әдептен озбайық

    Оқушыларға әдептілік туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мінін ашу.
  • Химиядан қысқа мерзімді жоспарлар топтамасы

    Органикалық заттардың ерекшелігі мен маңызы. А. М. Бутлеровтың құрлыс теориясы. Органикалық заттардың ерекшелігін ажырата білу, құрылымдық формуланы жазып уйрену.
  • Құлақтан кіріп, бойды алар

    Өлеңді мәнерлеп оқып, тақырыбы мен мазмұнына талдау жасау. Абай ақынымызды тағы бір қырынан /сазгер/ таныту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 7
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 7
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика