Бәйге бөлімі


Африка материгін қайталау

Африка материгін қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік. Африка материгі туралы алған білімдерін жинақтап, өткен сабақтан алған білімдерін жүйелеу.
Дамытушылық. Оқушылардың ойлау қабілетін, зейінін, танымдық қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік. Жер бетіндегі табиғат құбылыстарын танып білуге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың типі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: интерактивті, сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың пәнаралық байланысы: әдебиет, тарих.
Сабақтың көрнекілігі: Африканың физикалық картасы, интерактивті тақта, электронды оқулық, слайд, ватман, маркер.

Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Қызығушылықты ояту
ІІІ. Материкке шолу
IV. Бекіту
V. Қорытындылау. Бағалау. Кері байланыс.
VI. Үйге тапсырма беру

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың көңіл - күйін сабаққа аудару.(психологиялық ахуал)
ІІ. Қызығушылықты ояту. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

1 - тапсырма: Африканың табиғат зоналар картасын пайдаланып мына сұрақтарға жауап бер.
1. Конго өзенінің алабы орналасқан климаттық белдеу.
2. Секретарь құсы тіршілік ететін зона.
3. Африкадағы жауын-шашынның ең көп жауатын жері.
4. Африканың ауыл шаруашылығына қолайлы табиғат зонасы.

2 - тапсырма: Картаны пайдалана отырып кестені толтыр
Килиманджаро. Мұнай, газ, тұз
Айдаһар тауы. Мұнай, газ, тұз
Көмір, платина, алтын, алмаз. Фосфарит Атлас

3 - тапсырма. Релиефтің сипаттамаларын көрсетіңіздер
Африканың жер бедерін таулы қыраттар қамтиды
Африканың жер бедерін ойпаттар қамтиды
Африканың көп бөлігі ежелгі платформаларда орналасқан
Африканың ең биік нүктесі - Камерун жанартауы
Африканың ең төмен бөлігі - Ассаль көлі
Атлас тауы Африканың оңтүстігінде орналасқан
Атлас тауы литосфералық плиталардың шекарасында орналасқан

4 - тапсырма. Материктің жер бедерінде таулы үстірттер неге басым олар қандай тектоникалық құрылымға сәйкес келеді?
Африкадағы шөлдерің атауы мен орналасқан орындарын анықта.
Атауы ----------- Түрі ---------------------- Орналасқан жері --------------- Шамамен ауданы км²
....................... Тасты, сазды, құмды------..................... ------------------------- 7 000 000
....................... Құмды, тасты-------------..........................--------------------------2 000 000
....................... Құмды, тасты--------------..........................------------------------- 1 000 000
....................... Құмды----------------------............................ -------------------------5 50 000
....................... Құмды, тасты---------------.........................------------------------- 2 00 000

5 - тапсырма. Осы белдеулер қандай климаттық белдеулерге сай болатынын анықтаңыздар.
Экваторлық. Субэкваторлық. Тропиктік. Субтропиктік

1. 200 с. е аралығы 20 0 о. е жолақты орынға ие болады.
2. Тропиктік ауданда орналасқан.
3. Гвиней шығанағы жағалаулары және Конго өзені бассейнін алады.
4. Материктің ең солтүстігі мен ең оңтүстігінде жатыр.
5. Жылдың тек бір мезгілі жаз.
6. Ауа рай жыл бойы ыстық және құрғақ.
7. Жазы ыстық және құрғақ, қысы жылы және ылғалды.
8. Екі мезгіл - құрғақ және ылғалды.
9. Жыл бойы үстем желдер.
10. Тәуліктің екінші жартысында әрқашан күшті нөсер жауады.
11. Жыл бойы жауын - шашын аз.
12. Жауын-шашын негізінен жазда түседі.

6 - тапсырма. Сарқырамаларды сәйкестендір
Тугела ----------------------- Замбези өзені
Ауграбис -------------------- Каламбо өзені
Виктория -------------------- Оранжевая өзені
Каламбо --------------------- Тугела өзені
Ніл (Кагера) ----------------- 4370 км
Конго (Зайр) ---------------- 4160 км
Ниегр ------------------------- 6671 км
Замбези --------------------- 1800 км
Оранажевая ---------------- 2660 км
Окаванго (Кубанго) ------- 1600 км
Вольта ------------------------ 1400 км
Сенегал ---------------------- 1430 км
Шари ------------------------- 1600 км
Руфиджи -------------------- 1400 км

7 - тапсырма. Көлдердің көлемін анықта
Атауы --------------- Көлемі (км²)------- Тереңдігі (м)
Виктория ------------...................------------ 80
Танганьика ---------...................------------ 1435
Ниьяса ---------------....................----------- 706
Чад -------------------....................------------ 12
Тана -----------------....................------------- 70
Киву ------------------....................------------ 496

Шығыс Қазақстан облысы, Өскемен қаласы,
№42 орта мектептің география пәні мұғалімі
География пәнінің мұғалімі Атахан Қанат Аханұлы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 378
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 1 мам 2016 22:51
Сабақтың құрылымы тақырыпқа сай жасалған. Тарау бойынша толық материалдар қамтылған. Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу, олардың толық осы тарау бойынша білім алуына жағдай жасалған. Әдіскер терінде жас мамандарға көмекші сабақ жоспары бола алады.
Пікірлер #2: 1 мам 2016 22:58
Сабақ жоспар қайталау сабағына сай құрылған. Оқушылардың білімін толық тапсырмалар арқылы бағалауға жағдай жасалған. Әдіскер ретінде жас мамандарға үлгі ретінде қолдануға болады. Мұғалім тапсырмаларды әр тұрлі ретімен құра білген, Сабақтың кезеңдері толық ашып жасай білген, Қайталау сабақ болғандықтан тапсырмалар тарауды толық қамтылған. осындай тапсырмалар өз бетімен орындатуға, оқушылардың еске сақтау қабілеттері арта түседі.
Пікірлер #3: 1 мам 2016 23:06
африка тарауын қайталау сабағы сабақтың құрылымына сай етіп жасалған және де оқушыларды сабаққа қызығушылықтарын арттыру үшін тарсырмалар тарауды толық қамтып етіп жасалған, Осындай тапсырмалар оқушыларды пәнге деген қызығушылықтары артта түседі. Тапсырмаларда материалдар толық қамтылған. Өзімнің сабақтарымда қолданатын болам. Қанат Аханұлына көп рахмет. Жұмысына табыс тілеймін.
Пікірлер #4: 1 мам 2016 23:43
Қанат Аханұлының сабақ жоспарын қарай отырып сабақтың құрылымы керемет жасалған екен. Әсересе тапсырмалар картамен сәйкес құралған. Оқушылардың өз бетімен қартамен жасай отырып өз білімдерін толықтырады және есте сақтау қабілеттері артады. Бұл сабақ жоспары мұғалімнің шеберлігі көрініп тұр. Рахмет осындай сабақ жоспарына.
Пікірлер #5: 2 мам 2016 00:28
Керемет сабак жоспары. Миндетти турде колданамыз. Канат Аканулы Сизге сатиилик тилеймин.
Пікірлер #6: 2 мам 2016 00:49
Сабақ құрлымы өте жақсы жасалған. аталған тақырыпты оқушы санасына сіңіре білуге арналған амал-тетіктері орынды сабақ мақсатын сай ойластырылған. Сізге шығармашылық табыстар тілеймін.
Пікірлер #7: 2 мам 2016 12:38
Сабақ құрлымы өте жақсы жасалған. Әр балаға түсіндіруге оңай, керемет
Пікірлер #8: 2 мам 2016 20:40
Сабақтың құрылымы дұрыс құралған. Сабақтың кезеңдері толық ашылып жазылған. Сабақта оқушылардың белсенділіктері жоғары болып,қызығушылықтары артады деген сенімдемін. Қанат Атаханұлы сізге творчестволық табыс тілеп,биіктерден көріне беруіңізге шын жүректен тілектеспін!!!
Пікірлер #9: 2 мам 2016 22:13
Сабағыңыз жақсы екен,тақырып толық ашылған.
Пікірлер #10: 3 мам 2016 11:25
Сабақ құрылымы жақсы жасалған. Мұғалімдер үшін өте көмек.
Пікірлер #11: 3 мам 2016 12:27
Сабақтың құрылымы өте жақсы. Оқушыларға берілген тапсырмалар оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай түрлендіріп алынған. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыруға, тақырыпты ашуға бағытталған. Рахмет
Пікірлер #12: 3 мам 2016 14:28
Сабақтың құрлымы жағсы құрылған. Жаңа әдіс-тәсілдер енгізілген. деңгейлік тапсырмалар берілген.
Пікірлер #13: 3 мам 2016 14:40
Сабақ құрылымы жақсы жоспарланған
Пікірлер #14: 4 мам 2016 20:04
Сабақ өте қызықты. Сабақтың барлық кезеңдері қамтылған. Еңбегіңізге табыс тилеймін!
Пікірлер #15: 4 мам 2016 20:39
сабақ жоспары өте мазмұнды және қызықты құрастырылған кең көлмде мол мәліметтер қамтылған
Пікірлер #16: 4 мам 2016 20:46
сабақ жоспары өте мазмұнды құрылған мол мәләметтер қамтылған оқушы мен мұғалім қызметтері айқын көрсетілген сабаққа мұғалімнің жан-жақты тыңғылықты дайындығы көрінуде сабақ жүргізудің барлық негізгі кезеңдері қамтылған
Пікірлер #17: 7 мам 2016 19:26
Қарағанды облысы, Теміртау қаласы №17 мектебі тарих-география пәні мұғалімі Е.У.Куатбаевтан,,, сабақ жоспары оте жаксы ұйымдастырылған, Атахан Ахан Канатұлы еңбектеріңіз жемісті болсын, шығармашылық табыстар тілеймін!!!
Пікірлер #18: 9 мам 2016 00:06
Сабақ жоспары өте жақсы құрылған! Құрылымы керемет! Ұстаздың жан-жақты ізденгендігі көрініп тұр! Сәттілік тілеймін.
Пікірлер #19: 9 мам 2016 23:20
Сабақ жоспары жаңа әдіс тәсілдер бойынша курылган. Барлық кезең тапсырмалары жүйелі түрде жасалган.
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • «Теңдеулер шешу» тақырыбына ұсынылатын есептер

    Ғылыми жұмыстың мақсаты: теңдеулердің өмірмен байланысын сезіну, оларды шығару, толық баяндау, шешу әдістерін қарастыру және мысалдармен бекіту.
  • Қарағандылықтар да Отан үшін шайқасты

    Орталық Қазақстанда Қызыл Тулы 72 - гвардиялық Красноград атқыштар дивизиясы, 387 - Перекоп атқыштар дивизиясы жəне Ленин орденді 310 - Новгород Қызыл Тулы атқыштар дивизиясы жасақталды.
  • Тұлпар аунаған жерде түк қалады

    Ақжан Жақсыбекұлы 1906 жылдың 2 қарашасында Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданында дүниеге келген. "Тұлпар аунаған жерде түк қалады” дегендей, Ақаң аты­шулы Машан бидің немересі.
  • Мұқағали Мақатаев – қайталанбас дара тұлға

    Мұқағали Сүлейменұлы Мақатаев - Шынайы поэзия өкілі, ғажайып ақындардың бірі. Мұқағали Мақатаев қазіргі Алматы облысы, Райымбек ауданындағы Қарасаз ауылында 1931 жылы 9 ақпанда дүниеге келді.
  • Киіз үй

    Киіз үй – көптеген көшпелі халықтардың негізгі баспанасы болған. Арғы Сақ, Ғұн заманынан бері қазақ халқы да киіз үйді сан мыңдаған жылдар бойы өзінің төл баспанасы етіп келді.
  • Өзіңді – өзің тексер

    Сөйлем мүшелері, құрмалас сөйлем және бірыңғай мүшелер туралы алған білімдерін тереңдету, ойда қалғандарды нақтылау, пысықтау және қайталау.
  • Бақылау диктанты

    Оқушыларға диктант жаздыра отырып, алған білімдерін тиянақтауға, тексеруге, сауатты көркем жаза білуге мүмкіндік туғызу: танымдық қабілеттерін, ақыл - ойын дамыту; адамгершілікке, сұлулыққа, ...
  • Сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағы

    Оқушыларға сын есімнің салыстырмалы шырай жұрнағы туралы түсінік беру, оған қатысты жаттығулар орындату;
  • Болымды және болымсыз етістік

    Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау және сөйлем ішінен етістіктерді тауып талдай білуге, ажырата білуге дағдыландыру.
  • Зат есімнің тәуелденуі

    өз бетінше мәтіннің тақырыбын және мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтау;

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 3
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 3
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика