Бәйге бөлімі


Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы

Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы
Сабақ туралы мәлімет
Сабақтың мақсаты: Поэманың мазмұнын меңгере отырып, өзіндік тұжырым жасауға, жалпы болжам жасап, ой қорыта білуге үйрету.
Жаңаша ойлауға жетелейтін бірнеше әдіс - тәсілдер: «Миға шабуыл», «Крестиктер мен нөлдіктер», «Венн диаграммасы» қамтылған. Соның ішінде жаңа сабақтың мақсатын ашу кезеңіндегі «Крестиктер мен нөлдіктер» тәсілі оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытады. Аталған тәсілде оқушылар өз ойларын дәл, нақты, жүйелі жеткізу көзделеді. Қалған тәсілдер сабақ барысында оқушыларға түрлі деңгейде тапсырмалар қамтылды, әсіресе, үш деңгейлі «А, В, С» оқушылармен жұмыс түрлері енгізілді.
Қорыту кезеңінде «Академиялық дау-дамайда» оқушылар өз жауаптарын айтып, топ ішінен толықтыру көзделеді. Сабақ барысында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жұмыстары жүргізу көзделеді.
Түйінді сөздер: поэма, деңгейлік жұмыс.

Мақсаты: Поэманың мазмұнын меңгере отырып, өзіндік тұжырым жасатып, ой қорыта білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:  поэманы оқып, мазмұнын түсінеді;
 кейіпкерлерімен танысып, құрылымдық талдау жасай алады;
 жырды оқып бағалап, адалдықтың өмірдегі құндылығын түсінеді.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”, «Дарынды және талантты балаларды оқыту»

Қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Миға шабуыл», «Крестиктер мен нөлдіктер», «Венн диаграммасы»
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Түгендеу
3. Оқу құралдарын дайындау
4. Бағалау парақшасын тарату.

Білу
Үй тапсырмасын сұрау
«Миға шабуыл»
Талқылау үшін сұрақтар беріледі
1905 - 1910 ж Қызылжардағы (Петропавл) №1 мешіт жанында белгілі татар зиялысы, мұсылман халықтарының азаттығы жолында күрескен М. Бегішевтің ұйымдастыруымен ашылған медреседе оқыды.
1909 ж Баспадан шыққан Абай өлеңдерін оқып, «Атақты ақын, сөзі алтын хакім Абайға» деген өлең жазды..
1910 - 1913 ж. Уфа қаласындағы "Ғалия" медресесінде білім алды.
1913 - 1916 ж Омбы мұғалімдер семинариясында оқыды.
1923 - 1926ж Мәскеудің әдеби көркем институтында оқыды
1913ж. Қазан қаласында “шолпан” атты тұңғыш өлеңдер жинағы жарық көрді.
1927 ж. Елінде оқытушылық қызметпен айналысады
1925ж “Алқа” әдеби үйірме ұйымдастырады
1936ж Концлагерьден босанып шығады
1937 ж Озбыр топтың қолына түседі
1938 ж “Халық жауы» деп жала жауып, ату жазасына кесіледі.
50 жылдан кейін Ақын аты елімен, жерімен, ұрпақтарымен қайта қауышты

Түсіну «Кластер»
Поэзиясының тақырыптарына үңілу.

Қолдану
«Крестиктер мен нөлдіктер»
Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар беріледі.
Қалай ойлайсыңдар, сабақта не істеуіміз мүмкін?
Кейіпкерлерге мінездеме, поэманы талдайды.
Мақсаты: Артық сөздерді алып тастап, поэмаға қатысты кейіпкерді табу. Мысалы: Ноянның бейнесі.

Талдау
СКТ
«Венн диаграммасы»
«Егер мен ақын болсам...»
АВС деңгейлі оқушылармен жұмыс
1. «Егер мен ақын болсам..» Поэманы аяқтайды.
«А» деңгейлі оқушы
2. «В» деңгейлі оқушы
Венн диаграммасын жасайды.
3. «С» деңгейлі оқушы Поэмадағы кейіпкерлерге мінездеме береді.
Ал қалған оқушылар өздерінде бар мәліметпен бөліседі.

Жинақтау
«Академиялық дау - дамай» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау «Академиялық дау - дамай»
 “Батыр Баян” поэмасында Мағжан суреттеуінде Баян “Батырлығы алашқа аян”, Абылайдың аса құрметтеген серігі». Бірақ ол құрметті атақ, даңққа лайық па?
 Егер сен Баянның орнында болсаң...
 Ноянның орнында өзің болсаң қайтер едің? …
 Поэмада Баяннан кеткен қателік.
 Егер екі жасты Баян өлтірмесе, олардың өмірі қалай болар еді?
 Шығармадағы ар - намыс мәселесі қалай көрініс табады?
 Баян батыр ел намысын ойлаушы күрескер ме, әлде қылмыскер ме?
 Баянның іс - әрекеті /інісін өлтіруі/ саналы, мақсатты әрекет пе, әлде қызғаныштан туған әрекет пе?
 Ноян ел намысын аяққа басушы сатқын ба, әлде албырт сезім, махабаттың құрбаны ма?

Бағалау «Эссе»
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
«Бүгінгі таңның батыры болу» үшін не істеу керек?
Кері байланыс Шынжыр арқылы.
(Не үйрендім, не қиын болды?) шынжырды толтыру.
Бағалау парақшаларындағы бағалау критерийлеріне сәйкес бағалау.
5 - 9 ұпай - «3»
10 - 15 ұпай - «4»
16 - 20 ұпай - «3»

Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Үйге тапсырма
1. Поэманың шығу тарихы туралы мәлімет.
2. Мазмұндау.

Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
№44 орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Мырсеитова Лаура Ерлікқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 12
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 1 сәуір 2017 16:34
kuwtu cf,fk
Пікірлер #2: 1 сәуір 2017 16:35
Жаксы сабак
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • М. Дулатов Шешенің балаларын сүюі!

    Жаңа сабақпен танысу; оқушыларға өлеңдегі негізгі ойды ұғындыру, түсініп дұрыс оқуға, қорытынды шығаруға машықтандыру. Отбасы ата - анаға деген сүйіспеншілік құрметтерін еске түсіндіру.
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Оқушыларға теңдік, теңсіздіктер туралы түсінік бере отырып,, талдау, ынталарын арттырып, санды өрнектерді салыстыру және мәнін табу барысында есептеу тәсілдерін қолдануға жаттықтыру;
  • Санды өрнектерді салыстыру

    Қосумен берілген өрнек мәндерін салыстыру мен өрнекті құрастыруды үйрету; сандар, шамалар және санды өрнектер арасындағы қатынасты анықтау­ дағдысын дамыту.
  • Баяндама: Адамгершілік – асыл қасиет

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек.
  • Санды өрнектер. Әріпті өрнектер

    Санды, әріпті өрнектердің мәнін таба білу, есептердің шарты бойынша өрнек құра білуге үйрету.
  • Ойын технологиясын қолдану арқылы оқушылардың танымдық белсенділігі мен қызығушылығын арттыру

    Оқушылардың сабақтағы белсенділігі олардың сабаққа қызығушылықтарының артуымен тығыз байланысты. Әсіресе, ойын оқушыларының лидерлік қабілеттерін жетілдіріп, өз пікірін дәлелдеуге, сыныптастарымен ...
  • Адамгершілік – асыл қасиет

    Адамның адамшылығы – ақыл, ғылым, жақсы ата, жақсы ана, жақсы құрбы, жақсы ұстаздан болады. Абай.
  • Біз - көңілді баламыз

    Балаларды музыканың әр түрлі сипатымен таныстыру. Музыка ырғағын сезіне, әрекет ете білуге үйрету.
  • Сөйлем мүшелері

    Сөйлем мүшелері – сөйлем құрауға қатысқан толық мағыналы, белгілі бір сұраққа жауап беретін және сөйлемдегі басқа сөздермен байланысып тұратын сөздер.
  • Мен ғажаппын тренинг сабақ

    Педагогтардың эмоцияналды және көңіл - күйлерін көтеруге, кәсіби жанудың алдын алу, топтасып жұмыс істеу жүйесін әрі қарай дамыту.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 8
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 8
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика