Бәйге бөлімі


Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы

Мағжан Жұмабаев «Батыр Баян» поэмасы
Сабақ туралы мәлімет
Сабақтың мақсаты: Поэманың мазмұнын меңгере отырып, өзіндік тұжырым жасауға, жалпы болжам жасап, ой қорыта білуге үйрету.
Жаңаша ойлауға жетелейтін бірнеше әдіс - тәсілдер: «Миға шабуыл», «Крестиктер мен нөлдіктер», «Венн диаграммасы» қамтылған. Соның ішінде жаңа сабақтың мақсатын ашу кезеңіндегі «Крестиктер мен нөлдіктер» тәсілі оқушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамытады. Аталған тәсілде оқушылар өз ойларын дәл, нақты, жүйелі жеткізу көзделеді. Қалған тәсілдер сабақ барысында оқушыларға түрлі деңгейде тапсырмалар қамтылды, әсіресе, үш деңгейлі «А, В, С» оқушылармен жұмыс түрлері енгізілді.
Қорыту кезеңінде «Академиялық дау-дамайда» оқушылар өз жауаптарын айтып, топ ішінен толықтыру көзделеді. Сабақ барысында оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру жұмыстары жүргізу көзделеді.
Түйінді сөздер: поэма, деңгейлік жұмыс.

Мақсаты: Поэманың мазмұнын меңгере отырып, өзіндік тұжырым жасатып, ой қорыта білуге үйрету.
Күтілетін нәтиже:  поэманы оқып, мазмұнын түсінеді;
 кейіпкерлерімен танысып, құрылымдық талдау жасай алады;
 жырды оқып бағалап, адалдықтың өмірдегі құндылығын түсінеді.
7 модульдің қолданылуы: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”, «Дарынды және талантты балаларды оқыту»

Қолданылатын әдіс - тәсілдер: «Миға шабуыл», «Крестиктер мен нөлдіктер», «Венн диаграммасы»
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Түгендеу
3. Оқу құралдарын дайындау
4. Бағалау парақшасын тарату.

Білу
Үй тапсырмасын сұрау
«Миға шабуыл»
Талқылау үшін сұрақтар беріледі
1905 - 1910 ж Қызылжардағы (Петропавл) №1 мешіт жанында белгілі татар зиялысы, мұсылман халықтарының азаттығы жолында күрескен М. Бегішевтің ұйымдастыруымен ашылған медреседе оқыды.
1909 ж Баспадан шыққан Абай өлеңдерін оқып, «Атақты ақын, сөзі алтын хакім Абайға» деген өлең жазды..
1910 - 1913 ж. Уфа қаласындағы "Ғалия" медресесінде білім алды.
1913 - 1916 ж Омбы мұғалімдер семинариясында оқыды.
1923 - 1926ж Мәскеудің әдеби көркем институтында оқыды
1913ж. Қазан қаласында “шолпан” атты тұңғыш өлеңдер жинағы жарық көрді.
1927 ж. Елінде оқытушылық қызметпен айналысады
1925ж “Алқа” әдеби үйірме ұйымдастырады
1936ж Концлагерьден босанып шығады
1937 ж Озбыр топтың қолына түседі
1938 ж “Халық жауы» деп жала жауып, ату жазасына кесіледі.
50 жылдан кейін Ақын аты елімен, жерімен, ұрпақтарымен қайта қауышты

Түсіну «Кластер»
Поэзиясының тақырыптарына үңілу.

Қолдану
«Крестиктер мен нөлдіктер»
Топқа арналып жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар беріледі.
Қалай ойлайсыңдар, сабақта не істеуіміз мүмкін?
Кейіпкерлерге мінездеме, поэманы талдайды.
Мақсаты: Артық сөздерді алып тастап, поэмаға қатысты кейіпкерді табу. Мысалы: Ноянның бейнесі.

Талдау
СКТ
«Венн диаграммасы»
«Егер мен ақын болсам...»
АВС деңгейлі оқушылармен жұмыс
1. «Егер мен ақын болсам..» Поэманы аяқтайды.
«А» деңгейлі оқушы
2. «В» деңгейлі оқушы
Венн диаграммасын жасайды.
3. «С» деңгейлі оқушы Поэмадағы кейіпкерлерге мінездеме береді.
Ал қалған оқушылар өздерінде бар мәліметпен бөліседі.

Жинақтау
«Академиялық дау - дамай» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау «Академиялық дау - дамай»
 “Батыр Баян” поэмасында Мағжан суреттеуінде Баян “Батырлығы алашқа аян”, Абылайдың аса құрметтеген серігі». Бірақ ол құрметті атақ, даңққа лайық па?
 Егер сен Баянның орнында болсаң...
 Ноянның орнында өзің болсаң қайтер едің? …
 Поэмада Баяннан кеткен қателік.
 Егер екі жасты Баян өлтірмесе, олардың өмірі қалай болар еді?
 Шығармадағы ар - намыс мәселесі қалай көрініс табады?
 Баян батыр ел намысын ойлаушы күрескер ме, әлде қылмыскер ме?
 Баянның іс - әрекеті /інісін өлтіруі/ саналы, мақсатты әрекет пе, әлде қызғаныштан туған әрекет пе?
 Ноян ел намысын аяққа басушы сатқын ба, әлде албырт сезім, махабаттың құрбаны ма?

Бағалау «Эссе»
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату
«Бүгінгі таңның батыры болу» үшін не істеу керек?
Кері байланыс Шынжыр арқылы.
(Не үйрендім, не қиын болды?) шынжырды толтыру.
Бағалау парақшаларындағы бағалау критерийлеріне сәйкес бағалау.
5 - 9 ұпай - «3»
10 - 15 ұпай - «4»
16 - 20 ұпай - «3»

Рефлексия
Стикерлерді толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
Үйге тапсырма
1. Поэманың шығу тарихы туралы мәлімет.
2. Мазмұндау.

Жамбыл облысы, Меркі ауданы,
№44 орта мектеп
қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Мырсеитова Лаура Ерлікқызы

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 12
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 1 сәуір 2017 16:34
kuwtu cf,fk
Пікірлер #2: 1 сәуір 2017 16:35
Жаксы сабак
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Жақсылық жолмен жүреміз

    Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары жақыныңа жақсы тілек тілеу арқылы қиянат жасамау құндылығын дамыту туралы түсінік беру
  • Имандылық – тәрбие негізі

    Қазіргі кезде ел болашағы – жастар, Қазақстанның келешегін көркейтетін білімді ұрпақ деген сөздерді жиі еститін болдық. Әлбетте, қай халықтың да болмасын, мемлекеттік даму стратегиясында жастарға, ...
  • Жасыл шырша жанында

    балаларды жаңа жыл мерекесімен таныстыру, тақпақ өлеңдерін түсіне мәнерлеп айтуды үйрету. ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
  • Адам шығу тегінің дәлелдемелері. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастығы және айырмашылығы

    Оқушыларға антропосоциогенез, приматтар эволюциясы және тірі табиғаттағы адамның орны жайында мағлұмат беру; Оқыту кезінде оқушыларға тапсырмалар, деңгейлік сұрақтар пайдалана отырып, ...
  • Баяндама «Ұрпақ тәрбиесі - баршамызға ортақ»

    Адам тәрбиелеу ұлы міндет. Ұлы міндет қашаннан ұлы күреспен ғана жүзеге асырылады. Ертеңгі келер күннің бүгінгіден гөрі нұрлырақ болуына ықпал етіп, адамзат қоғамын алға апаратын күш - білім.
  • Адам және қоғам

    Оқушыларды адам мен қоғам туралы түсінік бере отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу. Оқушыларға қоғамның адам үшін маңыздылығын жан - жақты аша отырып, әлеуметтік әділеттілік туралы түсінік ...
  • Адамгершілік - адамның нұрлы шуағы

    Жаңа кезеңдегі білім берудің өзекті мәселесі жас ұрпаққа адамгершілік - рухани тәрбие беру. Құнды қасиеттерге ие болу, рухани бай адамды қалыптастыру оның туған кезінен басталуы керек. Халықта «Ағаш ...
  • Доссыз өмір – тұзсыз ас (сайыс)

    Оқушыларды шынайылыққа, адамгершілікке, әдемілікке, қарапайым болуға тәрбиелеу. Достық сезімі өмірде олардың бірін - бірі қажетсінуінен, құрмет тұтуынан, шынайы тілектестік пен өзіңдей көріп ...
  • Үнемділік

    Оқушыларды білімпаздыққа, ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз ойын ашық айта білетін қабілетті тұлға қалыптастыру. Оқушыларды елін, жерін, оның дәстүрлерін сыйлауға, халқымыздың болашағын гүлдентер ...
  • В. Сухомлинский Нағыз адам

    Мультфильм арқылы жаңа сабақ тақырыбын анықтауға үйрету; оқушыларға автор туралы мәлімет алуға көмектесу, мәтінмен жұмыс жасауға, өз беттерінше мәтіннің негізгі ойын таба білуге, сыни ойлауға, ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 14
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 14
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика