Бәйге бөлімі


Жұлдызды аспан

Сабақ тақырыбы: Жұлдызды аспан.
Үздік ұстаз бәйгесіне
Тапсырмаларды слайдтан көрулеріңізге болады.
Жалпы мақсаттар: Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
Дереккөздер: Интернет материалдары (видео, фото), оқулықтағы материал.

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
1 - кезең:
1. «Атом мен молекулалар ойынмен» бойынша топқа бөледі, көңіл күйді орнықтырады.
Қызығушылықты ояту:
- ұйымдастыру
Үй тапсырмасы.
Сұрақтар түймедағы.
Т кестесі
- үй тапсырмасын тексеру;
- қарастырылған тақырып бойынша бұрынғы білім еске түсіріледі;
- белсенді әрекетке жұмылдырылады;
- ойлау жұмысына ынталандырылады
3. Миға шабуыл
Видео материял
4. БББ кестесі

2 - кезең: Мағынаны ажырату:
- оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білім туралы өзіндік түсінік пен пікір қалыптастырады;
- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады
1. «Жигсо» әдісі.
Ізденістік жұмыс.
2. «сәйкестендіру» әдісі

3 - кезең: Ой - толғаныс:
- анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;
«Сен білесің бе» әдісі арқылы сұрақ қояды. Астрономиялық оқиғалар
«Астро түйін»
есеп шығару
- синтез, бір - бірімен ой бөліседі
«Мені таны»
- сабақ қорытындысы
БББ кестесін толықтырып сабақты бекіту.

Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)
Рефлексия.

Шығыс Қазақстан облысы, Ұлан ауданы,
Абай атындағы орта мектептің физика пәні мұғалімі
Баделхан Илима

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 19 сәуір 2017 18:11
Сабақ өте жүйелі құрылған. әр кезеңдерге бөлінген. маған үнады. smile
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Мифологические верования славян

    Кто такие древние славяне? Когда они жили? В настоящее время существует несколько гипотез и версий, связанных с их происхождением и местами расселений.
  • Зима в творчестве поэтов и писателей. Описание природы

    Создать условия для успешного создания сочинения - описания природы на тему « Зима». Выразительно читать стихи о зиме. Выделять художественно - изобразительные средства.
  • Екі айнымалысы бар теңсіздіктерді шешу

    Екі айнымалысы бар теңсіздікті шешу берілген теңсіздікті дұрыс сандық теңсіздікке айналдыратын сандар жұбының жиынын табу немесе берілген теңсіздіктің шешімі жоқ екенін дәлелдеу болып табылады.
  • Өсімдік – өмір өзегі

    Шығыс халықтарында имандылықтан келетін үш сауап бар: шөлге құдық қазған, өзенге көпір салған, жолға ағаш еккен. Жасыл желек - жердің сәні саялы, Қамқор болсаң жапырағын жаяды. Мейіріммен жылуын арна ...
  • Адамдар жануарлардан не алады?

    Жабайы және үй жануарларын ажырату, үй жануарларынан және үй құстарынан алынатын өнімдерді білу, анықтау;
  • Қош бол, бастауыш сынып!

    Бастауыш мектептен алған білімдерін, өнерлерін байқату, ортаға салу. Ұстаз еңбегін бағалай білуге, жан - жақты білім алуға, саналы азамат болуға тәрбиелеу.
  • Балабақшада балаларға арналған тақпақтар

    Терезенің алдында Терек жайды жапырақ, Сау ма терек, ауру ма? Қарап өтті тоқылдақ.
  • Ойыншықтарды қимаймыз – бөбектерге сыйлаймыз

    Қымбатты ата - аналар, балабақша қызметкерлері. Құрметті қонақтар, бүгін біз бірнеше жыл мәпелеп, күтіп тәрбиелеген бүлдіршіндерімізді ұямыздан ұшырып, мектепке шығарып салғалы отырмыз. Әрине бұл ...
  • Способы выражения подлежащего

    обучения, которым посвящен урок Углубление знаний о способах выражения подлежащего;
  • Деепричастие

    Систематизация знаний о деепричастий и деепричастных оборотах; обособление деепричастных оборотов;

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 5
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 5
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика