Білімділер поралы

11-сыныпқа арналған психологиялық тренинг-сабақ

11 - сыныпқа арналған психологиялық тренинг - сабақ
Қатысушылар: 11 - сынып оқушылары
Тренинг - сабақтың мақсаты: ҰБТ тапсырушы 11 - сынып оқушыларының бойындағы стрестік қалыптан арылту, сенімді мінез - құлық дамыту.

1 - жаттығу.
Мақсаты: Психологиялық қысымнан арылту.
Барлық оқушылар шеңбер бойына тұрып, көздерімізді жұмамыз, өз түйсігіңізбен, ойымызбен іштей бір - бірлеріңе, әр қатысушыға сәлем жолдаймыз. Енді көзімізді ашып, барлығымызбен қол алысып шығамыз. Әркім өз есімін айтып, өзіне мінездеме береді. Өзіне берген мінездемесі тест тапсырғанда немесе емтиханда өзіне қолдау көрсететіндей болуы керек.

2 - жаттығу. «Оқуда кездесетін кедергілерді жеңу»
Мақсаты: Оқуда кездесетін кедергілерді жеңу және кедергіден шығу жолдары.
Қатысушылар қолдарын тесесінің үстіне қойып, ыңғайланып отырады. (баяу әуен ойнап тұрады) оқушылар көздерін жұмып, 3 рет терең дем алып, демімізді сыртқа шығарып, денемізді бос ұстаймыз.
Көз алдымызға елестетеміз, Сендер бір кісілік жолмен қалың ну орманда келе жатып, қандай да бір кедергіге тап болдыңдар. Ол кедергіні жан дүниеңмен сезінуің керек, ол кедергі қандай, не нәрсе? Сендерге кедергі жасап тұрған не? Мұқият қарап, жақынырақ танысуға, білуге тырысыңдар. Енді мұқият қарап болсаңдар осыдан өтуге сендерде 1 - ақ минут уақыт бар.

Кедергіден өтіп болсақ, жан - жағымызға мұқият қарап шығамыз. Осы кедергіден шығу кәзіргі жағдайларыңа қандай көмек немесе қолдау берді. Өз істеріңді мұқият түсінуге тырысыңдар, нақты не саған керек, нақты не саған көмектесе алады? Өз іс - әрекеттеріңді бақылаңдар, естеріңе сақтаңдар. Кедергіден қалай өткендеріңді естеріңе сақтап, жаңа бір қадаммен, құлшыныспен, жаңадан бір тәжірибемен артқа қайтуларыңа болады.

Рефлекция: қандай әсер алғандарыңмен шеңбер бойы айтып шығыңдар. Қандай кедергіге тап болдыңдар, ол не нәрсе, оны қалай жеңдің? Қолыңда қандай да бір зат болды ма? Немен шықтың?

3 - жаттығу. «Поезд» жаттығуы.
Мақсаты: оқушыларды сергіту, көңіл - күйлерін көтеру.
Шеңбер бойымен 1, 2 - ге саналамыз. 1нөмірлер - 1 шапалақ, 2 аяқпен топылдатады. 2 нөмірдегілер - 2 шапалақ, 1 аяқпен топылдатады. Поездің жүрісі, дыбысын шығарғанға дейін жаттығуды жасайды.

Психолог: - Адамның өз - өзіне, өзгелерге сенім білдіруі оның өмірге деген үміті мен қызығушылығын арттырады. Өзіне - өзі сену адамның өз құндылығын түсініп, мақсат - мүддесіне жетуіне көмектеседі. Айналадағы адамдардың сенім білдіруі адамның жауапкершілігін арттырып, өз мүмкіндіктеріне мен қабілеттерін ашуға ықпал етеді.
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Загрузка...
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 183
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 181
Роботтар: 3
Жанна Кенжебекова Рабиябегим
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика