Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық.
Ықшамсабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық.
(«Жылқы сұлбасы» стратегиясын әдеби шығармадағы салыстыра суреттеу мен қарама - қарсы суреттеулерді табуда қолдану).
Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы байлық пен кедейлік, жомарттық пен сараңдық секілді ұғымдарды ажыратады, қорытынды пікірлерін дәлелдейді.
Шығармадағы екі нәрсе: салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулер туралы түсінік алады.
Бағалау критерийі:
*Салыстыра суреттеу мен қарама - қарсы суреттеулерді әдеби шығарма арқылы нақтылайды.
* Жомарттық, сараңдық секілді ұғымдардың мағынасын ажыратып, өмірмен байланыстырады, талдайды, тұжырымды пікір айтады.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату
Мен қандаймын? «Акроним» әдісі арқылы жүзеге асады
Түстер үйлесімділігіне байланысты жұп болып лентаның түсін таңдайды, лентаның екі ұшынан ұстап өздерінің бойларындағы жағымды, жағымсыз бір - бір қасиетін есімдерінің бас әріпі бойынша айтып шығады. Мысалы: Махмұт - мырзамын, Саят - сырбазбын, Қарлығаш - қызғаншақпын, Айда - ақылдымын т.с.с.)
Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық. жүктеу
(«Жылқы сұлбасы» стратегиясын әдеби шығармадағы салыстыра суреттеу мен қарама - қарсы суреттеулерді табуда қолдану).
Сабақтың мақсаты: Әдеби шығармадағы байлық пен кедейлік, жомарттық пен сараңдық секілді ұғымдарды ажыратады, қорытынды пікірлерін дәлелдейді.
Шығармадағы екі нәрсе: салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулер туралы түсінік алады.
Бағалау критерийі:
*Салыстыра суреттеу мен қарама - қарсы суреттеулерді әдеби шығарма арқылы нақтылайды.
* Жомарттық, сараңдық секілді ұғымдардың мағынасын ажыратып, өмірмен байланыстырады, талдайды, тұжырымды пікір айтады.
Ынтымақтастық атмосферасын орнату
Мен қандаймын? «Акроним» әдісі арқылы жүзеге асады
Түстер үйлесімділігіне байланысты жұп болып лентаның түсін таңдайды, лентаның екі ұшынан ұстап өздерінің бойларындағы жағымды, жағымсыз бір - бір қасиетін есімдерінің бас әріпі бойынша айтып шығады. Мысалы: Махмұт - мырзамын, Саят - сырбазбын, Қарлығаш - қызғаншақпын, Айда - ақылдымын т.с.с.)
Ы. Алтынсарин “Атымтай жомарт” Жомарттық пен Сараңдық. жүктеу
Жаңалықтар
Отбасы құндылықтары. 4- тоқсан. 3-сабақ
Бөлім Әңгімедегі образдар жүйесі. Оқу мақсаты 5. А/И1 Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу. Оқушы мақсаты Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді
«Қобыланды батыр» жыры. Кейіпкерлер бейнесі
Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
Ы. Алтынсарин "Атымтай жомарт"
Салыстыра суреттеу дегеніміз - ұқсату арқылы адамның ішкі және сыртқы әрекеттерін байланыстыруға мүмкіндік беретіндіктен, заттар мен құбылыстарды салыстыра суреттеу. Қарама - қарсы суреттеу дегеніміз - антонимдес суреттеулер.
Кеңпейілділік пен жомарттық
Оқушыларға жомарттық, кеңпейілділік ұғымдарының құндылығы туралы түсінік беру. Жомарттық пен кең пейілділіктің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;
Керқұла атты Кендебай
Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар 5 - сынып
Қазақ әдебиеті пәні бойынша күнтізбелік - тақырыптық жоспар 5 - сынып
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.