Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Баға, сан, құн шамалары

15 ақпан 2013, Жұма
Категориясы: Бастауыш сынып
Тақтың тақырыбы: Баға, сан, құн шамалары.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға баға сан құн шамаларын таныстыру. Есептер шығару арқылы түрінгендерін тереңдете түсу
Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту. Түрлі тапсырмалар орындату арқылы шығармашылық, іскерлік қабілеттерін, математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл - ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жарыс сабақ
Сабақтың әдісі: топтық жұмыс, жеке жұмыс, ойын, шығармашылық
Көрнекілігі: Сабаққа қажетті құралдардың барлығы.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру.
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Психологиялық дайындық. Топқа бөлу. Әр топ басшысына бағалау парақшасын беру.

II. Өткен сабақты еске түсіру, пысықтау
№12 (96 бет) з топтан 3 бөлігін сұрау.

Сұрақ – жауап
1) Тік төртбұрыштың периметрін қалай табамыз?
2) Шаршының ше?
3) Жақшалы өрнектер қалай орындалады?

III. Жаңа сабақ
Баға, сан, құн шамалары.
Баға – бір заттың бағасы. Мысалы: 1 дәптер - 10тг.
Сан – сол заттың саны. 3 дәптер
Құны – сол екі заттың бағасының жалпы құны. З дәптер – 30 тг.

Суретпен жұмыс
Суретте көрсетілген ойыншықтардың саны нешеу?
Әр ойыншықтың бағасы қандай?

IV. Есептер шығару
№2 (96 бет)
Бір лимонның бағасы 70тг, ал бір алманың бағасы 30 тг.
1 - топ. Не қымбат: алма ма, әлде лимон ба? (лимон)
2 - топ. Не арзан: алма ма, әлде лимон ба? (алма)
3 - топ. Ненің бағасы қымбат: алманың ба, әлде лимонның ба? Бір жеміс басқа жеміске қарағанда неше теңге арзан? (лимон 40тг қымбат)

№3 (96 бет) Ауызша
Винни - Пух пен Қоянда үш шардан бар. Оларда барлығы қанша шар бар? (6 шар)

№5 (97 бет) Өзіндік
Кестені толтыр
Бағасы Саны Құны

1) 60 теңге тұратын 3 бананға 180 теңге төленді.
2) 200 теңгеге 40 теңге тұратын 5 апельсин сатып алынды
3) 50теңге тұратын 7 алмұрт үшін 350 теңге төлеу керек.
4) 300 теңгеге 150 теңге тұратын а шар сатып алды. (2)
5) 1000 теңгеге х теңге тұратын 5 альбом сатып алды. (200)
6) х теңгеге 200 теңге тұратын 3 доп сатып әкелді. (600)

№6 (97 бет)
1 – топ ----------------------------------------2 – топ------------------------------------------------- 3 – топ
92 – 400 : 10 + 28 (45) --------------- (500:100) * (72 +28) (105) ---------- (50 : 5) + 425 – 215 (220)
60 : 6 * 3 + 29 (59) ------------------ 60 * 4 – 80 * 3 (0) ------------------------ 100 см : 100 (1)
2 кг * 100 (200кг)-------------------- 4дм * 10 (40дм) ------------------------- 60ц * 3 (180ц)


Сергіту сәті
№7 (97 бет)
Ойынға 143 ойыншық қара сарбаз қатысты, ал ақ сарбаз одан 168 – ге артық болды. Ойын кезінде 72 сарбаз ойыннан шығып қалды. Неше сарбаз ойынды жалғастырды?
Шарты: Қара сарбаз – 143
Ақ сарбаз -? 168 артық
Шығып қалды – 72
Ойнады -? 454
Шешуі: 143+168 = 311 (143 +311) – 72 = 382
Жауабы: 382 сарбаз ойынды ойнады.

Ойын: «Қай топ жылдам?»
№8 (97 бет)
1 – топ 2 – топ 3 – топ
19: 2=8 (қалд. 1) 21: 2 =10 (қалд. 1) 28: 3 = 9 (қалд. 1)
31: 3 = 10 (қалд. 1) 37: 4 = 9 (қалд. 1) 41: 4 = 10 (қалд. 1)

№9 (97 бет) Топтық жұмыс
Біздің еліміздің аумағында Теңіз, Зайсан, Алакөл, Балқаш, Марқакөл көлдері бар. Зайсан көлінің ауданы Балқаш көлінің ауданынан кіші. Теңіз көлінің ауданы Марқакөл көлінің ауданынан үлкен. Алакөл көлінің ауданы Зайсан көлінің ауданынан үлкен, бірақ Теңіз көлінің ауданынан кіші.
Бұлардың қайсысының ауданы ең үлкен? Қайсысы ең кіші?
(Теңіз, Марқакөл, Балқаш, Алакөл, Зайсан)

V. Жаңа сабақты бекіту
1 - топ Құн белгісіз болған жағдайда қалай табамыз. (баға мен санды көбейтеміз)
2 - топ. Баға белгісіз болған жағдайда қалай табамыз (Құнды санға бөлеміз)
3 - топ. Сан белгісіз болғанда ше? (Құнда Бағаға бәлеміз)

Шама
1) 4 лимон
2) 50тг тұратын қарындаш
3) Бірнеше ашық хат 200тг
Атауы
А) бағасы
Ә) саны
Б) құны
Жауабы: 1)_____ 2)_____ 3)_____

Логикалық тапсырма
VI. Үйге тапсырма
№4 есеп 96 бет
VII Бағалау
Топты бағалау, қай топ жеңгенін нықтау. Жеңген топты мадақтау. Оқушыларды өз деңгейлеріне қарай бағалау.

VIII Қорытындылау.
Математика пәнін сүйіп оқимыз. Себебі, ол әр жағдайда өзімізге қажет болады.
19 649
0
  • 100
1 дауыс


Жаңалықтар
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі
Оқушылардың тік төртбұрыштың (шаршының) қабырғаларын өлшейді және оның ұзындықтарының қосындысын табады, периметрін табу жолымен таныстыру, екі амалмен шығарылатын есептерді құру, шешу, бекіту.
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрі және ауданы
Тік төртбұрыш туралы алған білімдерін еске түсіру, тік төртбұрыш пен шаршының периметрін және ауданын әр түрлі тәсілмен табуды түсіндіру.
Амалдардың орындалу реті
Амалдардың орындалу реті
Сатпаев қаласындағы №4 мектеп-лицейінде бастауыш сынып мұғалімі Байжан Халқа Қалжігітқызы
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Тік төртбұрыштың (шаршының) периметрін табудың әр түрлі тәсілдері
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы, №125 С. Сапарбеков атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Утегенова Дариға
Амалдардың орындалу реті
Амалдардың орындалу реті
Бастауыш сынып мұғалімі: Амантаева Ләззат Рахменияқызы
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Үшбұрыш пен төртбұрыштың периметрін табу
Ақтөбе қаласы, № 32 мектеп - гимназия бастауыш класс мұғалімі Ахметова Элеонора Дузжасаровна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×