Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Жаңа бағдарламаның 7 кереметі

25 сәуір 2017, Сейсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Коучинг тақырыбы: Жаңа бағдарламаның 7 кереметі
Мақсаты: Әріптестерімді 7 модульдің негізгі ұғымдары мен тәсілдерімен таныстыра отырып, сабақ беру барысында қолдана білу тәжірибесін жинақтату. Тиімді жолдарын ұсыну.
Негізгі идеясы: Әріптестер қызығушылығын оята отырып, шәкірт тәрбиелеуде
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: Оқу процесінде Бағдарламаның жеті модулі мәнмәтінінде мектеп тәжірибесінде табысты қолдануға ықпал ететін әдістемелік сипаттағы бірқатар жалпы ұсыныстардан тұрады:
 оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;
 сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
 оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;
 оқытуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды пайдалану;
 талантты және дарынды балаларды оқыту;
 жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу;
 оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Дереккөздері: МАН І деңгей. «Тренинг ойындар мен жаттығулар» әдістемелік құрал.

Ұйымдастыру
Амандасу 3 мин
Психологиялық ахуал туғызу. Танысу. «Көршімнің керемет қасиеті»

Топқа бөлу 2 мин
Смайлик шарлар арқылы бөлу. Шар түрлерін таңдағандағы көңіл күй терапиясына тоқталу. Қызыл шар - іс - әрекеттің, физикалық энергияның түсі. Бұл құмарлық пен ержүректік және өмірге деген ынтызарлық түсі. Ол депрессия мен қорқынышты жеңуге көмектеседі. Көз суреті І керемет

Қызғылт сары - жылылықтың, белсенділіктің, тіршілік әрекеттің түсі. Ол оптимистікке және ашықтыққа қабілеттендіреді. Құлақ ІІ керемет

Сары түс - күн мен интуицияға ассоциация, яғни теңеуге болады. Интеллект, зейін, ойлау қабілеттерін ынталандырады. Ол ойдың ашық болуы мен шоғырландыруы үшін қажет. Ауыз ІІІ керемет
Қызғылт - шабыт пен шығармашылықты ынталандырады. Сезгіштік пен абстракті ойлау қабілетін дамытады. Қол ІV керемет

Негізгі бөлім 15 мин
Презентация көру. « Қазақстанның 7 кереметі».
Толғаныс сәті «Бала бойындағы кереметті қалай көруге болады. Ол қандай қасиеттер?» топтық жұмыс.

Бағдарламаның 7 кереметі.
1 - керемет: Жаңа әдіс - жақсы іске бастама. (топтық оқыту, диалогтық оқыту, т. б.)
2 керемет: «Көшбасшы». (Сурет қиындылары арқылы постер қорғау.)
3 - керемет: Бағалау. (Топ жұмысын бағалау)
4 - керемет: «Әр бала - бір әлем» презентация қарау арқылы баланың әлемін тану. (дарынды талантты баламен жұмыс)
5 - керемет: АКТ жұмыстану мүмкіншіліктерін көрсету.
6 - керемет: Жас ерекшелігіне қарай оқыту (топтарға оқушы жастары жазылған қағаз таратылады. Сол кеспе қағаздағы жастағы балаға арналған әндер айтулары керек. 7 жас. 10 жас. 16 жас.)
7 - керемет Сыни ойлау (коуч)
Ойының қорытындысын шығару. Қай топ неғұрлым толық, нақты, анық жауап бергенін анықтайды. (Смайликпен бағалау)

Ақтөбе облысы, Әйтекеби ауданы
Милы орта мектебі
Математика - физика мұғалімі
Мамбетова Акзира

Толық нұсқасын жүктеу
2 363
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Портфолио
Портфолио
Бағдарламаның негізгі міндеті – қазақстандық мұғалімдерге педагогикалық тәжірибелерін жетілдіру мен бағалауға көмектесу.
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша
Түбір мен қосымша туралы білімдерін дамыту, есте сақтау қабілеттерін қалыптастыру. Тілін, сөздік қорларын дамыту.
Адам – мәдениетті жасаушы
Адам – мәдениетті жасаушы
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігі
Топтық жұмысты ұйымдастырудағы оқыту үшін бағалаудың тиімділігін айырмашылығын білу, оқушылардың оқуына ықпал ететін оқыту үшін бағалауды іс - тәжірибеде қолдануларына ықпал жасау.
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан – ортақ үйіміз
Қазақстан мемлекеті туралы білімдерін тереңдету; Болашақты жасайтын – қазіргі жастар екенін ұқтыру;
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Педагогикалық іс тәжірибемдегі жаңаша өзгерістер
Өз тәжірибемде қандай да бір жаңашылдық көрсетуде мен «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқытуды басқару және көшбасшылық», «Талантты және дарынды балаларды оқыту»,
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×