СТО стратегияларын сабақта қолданудың тиімділігі. Коучинг
Коучинг | ||
Сабақтың тақырыбы: | СТО стратегияларын сабақта қолданудың тиімділігі | |
Сілтеме: | Мұғалімдерге арналған нұсқаулық | |
Жалпы мақсаттары: | Мұғалімдерге СТО стратегияларын тиімді қолдануды үйрете отырып, теориялық-тәжірибелік және кәсіби құзыреттілігін арттыру, әріптестермен ынтымақтастық қарым-қатынас орнату. | |
Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері: | Мұғалімдер СТО әдістерін меңгеріп, сабақ барысында тиімді қолдана алады, оларды ажырата біледі, оқушыларды сабақта түгел қамти алады. | |
Пайдаланған әдіс тәсілдер | 1.Тренинг 2. Топтық жұмыс4. Кері байланыс | |
Қажетті құралдар | Интерактивті тақта, постер, маркер, стикер | |
Коучинг кезеңі | Коучтың іс-әрекеті | Мүғалімдердің іс-әрекеті |
Психологиялық ахуал Тренинг | Мұғалімдермен амандасу. Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын. Мұғалімдер ортаға шығып, жағымды сын есімді өз аттарына қосарлап айтып, өзін таныстырады, бір жақсы тілек айтады. | Мұғалімдер өзін таныстырады, бір жақсы тілек айтады. |
Топқа бөлу | Өлең шумақтары арқылы топқа бөлу (М. Мақатаевтың өлеңдері) | Мұғалімдер өлең шумақтары арқылы үш топқа бөлінеді. 1-топ «Зерттеуші ұстаздар» 2-топ «Сарапшы ұстаздар» 3-топ «Шығармашыл ұстаздар» |
Білу Түсіну | Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесін таныстырамын. Интертақта арқылы қосымша мәлімет (слайд) көрсетемін. «Сыни тұрғыдан ойлау» дегеніміз не? Сыни тұрғыдан ойлау деген – әр жеке тұлғаның кез–келген жағдайдағы мәселені ойлап, зерттеп, қорытып, өз ойын еркін ортаға жеткізе алуы. Сыни тұрғыдан ойлау өзіндік, жеке ойлау болып табылады. Ол – өз алдына сұрақтар қойып және үнемі оларға жауап іздеу, шешімін табуды қажет ететін мәселені анықтау, әр мәселеге байланысты өз пікірін айту, оны дәлелдей алу, сонымен қатар басқалардың пікірлерін дәлірек қарастыруды және сол дәлелдемелердің қисынын зерттеу дегенді білдіреді. «Сыни тұрғыдан ойлау» технологиясы бойынша сабақ үш кезеңнен тұрады: 1. Ой шақыру ( қызығушылықты ояту) - Оқып үйренушінің өткен білімі мен тәжірибесін өзекті ету; - Оқушылардың іс-әрекетін белсенді ету; - Оқу іс-әрекетіне уәж (негіздеме) қалыптастыру; - Оқу іс-әрекетінде оқып үйренушілердің жекелей мақсаттарын қою Осы кезеңге қызмет ететін «Топтау», «Түртіп алу», «Ойлану», «Жұпта талқылау», «Болжау», «Әлемді шарлау», сияқты әдістер (стратегиялар) жинақталған. Қызығушылықты ояту кезеңінің мақсаты – үйренушінің белсенділігін арттыру.
- Оқып үйренушімен жаңа білімді алу; Оқушылардың тақырып бойынша жұмыс жасауына көмектесетін оқыту стратегиялары бар. Соның бірі – INSERT. Ол бойынша оқушыға оқу, тақырыппен танысу барысында : V - «білемін», - «білмеймін», + - «мен үшін жаңа ақпарат,»? – «мені таң қалдырады» белгілерін қойып отырып оқу тапсырылады.
- Жаңа білімді беру; - Пән туралы бүтіндей көрініс жасау; - Мәселе өрісін кеңейту, оқу іс - әрекетінде жаңа мақсаттарды қою; - Оқып үйренушінің пәндегі дамуын бағалау және өзін-өзі бағалау бойынша жұмысы Ой толғанысты тиімді етуге лайықталған «Бес жолдық өлең», «Венн диаграммасы», «Еркін жазу», «Семантикалық карта», «Ішіне-сыртына» сияқты стратегиялар әр сабақтың ерекшелігіне, ауыр-жеңілдігіне қарай лайықталынып қолданылады. Әр оқушы өз шығармашылығын көрсете алады. | Бүгінгі сабақтың мақсаты мен нәтижесімен танысады. Мұғалімдер өздеріне белгілі мәліметтерді топта талқылап отырады 3 кезеңді топтар «ДЖИГСО" әдісіМұғалімдер слайдтан өздеріне керекті мәліметтерді түртіп алып отырады. Тиімді әдіс- тәсілдерді жазып алады |
Талдау | Практикалық тапсырма ретінде М.Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасын сыни тұрғыда талдау мақсатында тапсырмалар таратамын Қызығушылықты ояту . «Шеринг» әдісі
| Үш топ та берілген тапсырмаларды орындайды. Бағалау критерийлері арқылы бір-бірінің тапсырмаларын бағалайды. |
Жинақтау Қолдану Бағалау | «Суреттерді әңгімеле» әдісі Топтарға суреттер беріледі (Аққу, бесік, бала, Ана, тәуіп, дәрігер) Суреттердің бір-бірімен байланыстырады. Суреттердегі уақыт кеңістігін бүгінгі өмірмен байланыстырады. Суреттердегі құндылықтарды анықтайды. Берліген суреттерден әңгіме құрастырады. «Қабырға газеті» әдісі Топтарға поэмадан үзінділер таратылады
1-қадам.
2-қадам. Қабырға газеті бөлме қабырғасына ілінеді; 3-қадам. Галереяға саяхат – мұғалім белгі берісімен топтар қабырға газеттерін қарайды, сараптайды және тапсырма жазылған қағазға пікірін немесе сұрағын жазып кетеді. 4-қадам. Галереяға саяхат аяқталған соң, топ мүшелері өз қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді сараптайды, талқылайды, сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. «Шығармашылық ізденіс» әдісі «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының мазмұны бойынша жобалық жұмысты таңдап алады.
Ұсынылатын тақырыптар:
| Берілген тапсырма бойынша суреттерді бір-бірімен байланыстырып, құндылықтарды анықтайды, әңгіме құрастырады, Поэмадан берілген үзіндіні оқиды; Қабырға газетін көркемдеп, шығарма оқиғасын өз көзқарасымен дамытып жазады. Топтардан 1-2 өкіл шығып, галереяға саяхат жасап, тапсырма жазылған қағазға пікірін немесе сұрағын жазып кетеді. Сұрақтарға жауап береді және қорытынды жасайды. Топ мүшелері тақырыптың бірін таңдап алып, презентация жасап, қорғайды |
Кері байланыс | Таратылған А4 парағына бес саусақты салып, әр саусаққа пікірлерін жазады |
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.