Қазақ тілінен күнделікті сабақ жоспарлары
Тақырыбы: Спорт. Тест.
Мақсаты: Оқушылар спорт туралы мәліметпен танысады. Оқушылар жаңа тақырып бойынша білімдерін бекітеді.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Құрал жабдықтар: АКТ, оқулық, постер, маркер, слайд, үлестірме парақшалар, БББ кестесі, рефлексивті күнделік, бағалау парақшалары, сергіту сәті
Әдіс - тәсілдері: диалогтік оқыту, «синквейн» әдісі, «ойлан, бірік, бөліс» әдісі, «ыстық орындық» әдісі, «жуан, жіңішке» сұрақтар
. Күтілетін нәтиже:
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
- спорт туралы өз пікірін жеткізеді, сауатты жазуға дағдыланады.
- Қызығушылықтары артады.
Табыс критерий
- тақырып бойынша жұмыс істей алады;
- Өзін - өзі бағалайды;
- сыныптастарын тыңдайды;
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал 1 минут
Амандасу
Топ құрастыру. БББ кестесін тарату
Үй тапсырмасын тексеру 6 мин
Үй жұмысы дәптерлерін жинап алады.
Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл» әдісі.
Сабақ мақсатын айқындау 1 мин
Интербелсенді тақтада
бейнеленген. Балалар суреттегі қыз немен айналысады?
Мағынаны тану
Мәтінді оқып - танысу 7 мин
Оқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.
Тест 20 мин 1. Ойлауды қажет ететін ойын түрін атаңыз.
А) футбол
В) баскетбол
С) тоғызқұмалақ
D) волейбол
Е) теннис
2. Мен шахмат үйірмесіне қатыса... – керекті жалғауды жалғаңыз.
А) - бын В) - мен С) - сіз D) - мын Е) – мыз
3. Асық қолданатын спорт түрі
А) баскетбол
В) ханталапай
С) футбол
Д) шахмат
Е) тоғызқұмалақ
4. «Біз мектепте спорт үйірмесіне қатысамыз» - деген сөйлемдегі есімдік түрін анықтаңыз
А) сілтеу
В) өздік
С) сұрау
Д) жіктеу
Е) белгісіздік
5. Қазақ халқының ұлттық ойынын белгілеңіз
А) лото
В) дойбы
С) баскетбол
Д) тоғызқұмалақ
Е) шахмат
6. Заттың қимылын білдіретін сөз табын табыңыз
А) зат есім
В) сын есім
С) есімдік
Д) етістік
Е) сан есім
7. Буынға дұрыс бөлінген сөзді табыңыз
А) то - ғыз - құм - ал - ақ
В) то - ғыз - құ - ма - лақ
С) тоғ - ыз - құма - лақ
Д) то - ғыз - құма - лақ
Е) тоғыз - құ - малақ
8. Мектеп спортзалында балалар.....
А) кітап оқиды
В) футбол ойнайды
С) шахмат ойнайды
D) сурет салады
Е) би билейді
9. «Әдемі», «сұлу», «көркем», «көрікті» деген сөздер қандай сөздер
А) синоним
В) антоним
С) омоним
D) көп мағыналы
Е) сөз құрамы
Спорт жүктеу
Мен кезекшімін жүктеу
Оқу құралдары жүктеу
Оқу пәндері жүктеу
Біздің мұғалім. Біздің сынып жүктеу
Қазақ тілі кабинетінде жүктеу
Мектеп кабинеттері жүктеу
Мақсаты: Оқушылар спорт туралы мәліметпен танысады. Оқушылар жаңа тақырып бойынша білімдерін бекітеді.
Сабақ түрі: Жаңа сабақ
Құрал жабдықтар: АКТ, оқулық, постер, маркер, слайд, үлестірме парақшалар, БББ кестесі, рефлексивті күнделік, бағалау парақшалары, сергіту сәті
Әдіс - тәсілдері: диалогтік оқыту, «синквейн» әдісі, «ойлан, бірік, бөліс» әдісі, «ыстық орындық» әдісі, «жуан, жіңішке» сұрақтар
. Күтілетін нәтиже:
- Сыни ойлау дағдылары қалыптасады.
- спорт туралы өз пікірін жеткізеді, сауатты жазуға дағдыланады.
- Қызығушылықтары артады.
Табыс критерий
- тақырып бойынша жұмыс істей алады;
- Өзін - өзі бағалайды;
- сыныптастарын тыңдайды;
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал 1 минут
Амандасу
Топ құрастыру. БББ кестесін тарату
Үй тапсырмасын тексеру 6 мин
Үй жұмысы дәптерлерін жинап алады.
Қызығушылықты ояту. «Миға шабуыл» әдісі.
Сабақ мақсатын айқындау 1 мин
Интербелсенді тақтада
бейнеленген. Балалар суреттегі қыз немен айналысады?
Мағынаны тану
Мәтінді оқып - танысу 7 мин
Оқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.
Тест 20 мин 1. Ойлауды қажет ететін ойын түрін атаңыз.
А) футбол
В) баскетбол
С) тоғызқұмалақ
D) волейбол
Е) теннис
2. Мен шахмат үйірмесіне қатыса... – керекті жалғауды жалғаңыз.
А) - бын В) - мен С) - сіз D) - мын Е) – мыз
3. Асық қолданатын спорт түрі
А) баскетбол
В) ханталапай
С) футбол
Д) шахмат
Е) тоғызқұмалақ
4. «Біз мектепте спорт үйірмесіне қатысамыз» - деген сөйлемдегі есімдік түрін анықтаңыз
А) сілтеу
В) өздік
С) сұрау
Д) жіктеу
Е) белгісіздік
5. Қазақ халқының ұлттық ойынын белгілеңіз
А) лото
В) дойбы
С) баскетбол
Д) тоғызқұмалақ
Е) шахмат
6. Заттың қимылын білдіретін сөз табын табыңыз
А) зат есім
В) сын есім
С) есімдік
Д) етістік
Е) сан есім
7. Буынға дұрыс бөлінген сөзді табыңыз
А) то - ғыз - құм - ал - ақ
В) то - ғыз - құ - ма - лақ
С) тоғ - ыз - құма - лақ
Д) то - ғыз - құма - лақ
Е) тоғыз - құ - малақ
8. Мектеп спортзалында балалар.....
А) кітап оқиды
В) футбол ойнайды
С) шахмат ойнайды
D) сурет салады
Е) би билейді
9. «Әдемі», «сұлу», «көркем», «көрікті» деген сөздер қандай сөздер
А) синоним
В) антоним
С) омоним
D) көп мағыналы
Е) сөз құрамы
Спорт жүктеу
Мен кезекшімін жүктеу
Оқу құралдары жүктеу
Оқу пәндері жүктеу
Біздің мұғалім. Біздің сынып жүктеу
Қазақ тілі кабинетінде жүктеу
Мектеп кабинеттері жүктеу
Жаңалықтар
Спорт
Спорт, спортшылар туралы өз ойларын жеткізу, диалогтік әңгіме арқылы өз ой – пікірін еркін жеткізуді, ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту, олимпиада ойындарын таныта отырып, ұлттық мақтаныш сезімдерін ояту, салауатты өмір салтын бойына
Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Күнделік - менің құжатым
Диалогтік оқыту (сұрақ - жауап) әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу.
Спорт. Тәуелдік жалғау
Қарағанды облысы, Балқаш қаласы, Н. К. Крупская атындағы жалпы білім беретін №4 орта мектептің қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі Касымова Айнур Нурбековна
Шыдамдылыққа тәрбиелейтін спорт түрі – волейбол
Алматы қаласы Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалім Тауекелова Гулбану Қонысбайқызы
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.