Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Табиғатқа саяхатқа. Жж дыбысы мен әрпі

29 мам 2019, Сәрсенбі
Категориясы: Кембридж тәсілі
Сауат ашу
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Саяхат
Сабақтың тақырыбы: Табиғатқа саяхатқа. Жж дыбысы мен әрпі.
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1. 3. 5. 1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерді қолдана отырып, үлгі бойынша шағын мәтін құрап жазу
1. 1. 9. 1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау
1. 2. 4. 1 мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату
1. 3. 10. 1 заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу
1. 3. 8. 1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Құндылыққа баулу: Ойын толық жеткізе алуға үйрету.
Пәнаралық байланыс: Музыка, көркем еңбек
Тақырып бойынша алдынғы білім: Сұрақ - жауап әдісі

Сабақтың басы 6 минут
Үш тілде амандасу
Сәлеметсіз бе! Здравствуйте! Good morning!

Психологиялық ахуал
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық достарым,
Арайлап атқан күнге.
Топқа бөлу
Ақ Көк Жасыл Сары

І кезең «Қайталау білім анасы»
- Неше сөзден сөйлем құрауға болады?
- Сөйлем соңына қандай тыныс белгілер қойылады?
- Сөйлем қандай әріптен басталып жазылады?
- Қандай сөздер бас әріппен жазылады?
К/б: Жарайсыңдар, өте жақсы.
Дескрипторлар:
- Сөйлемнің құрамын біледі;
- Сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылатынын біледі;
- Қандай сөздер бас әріппен жазылатынын біледі;

Сабақтың ортасы 5 минут
ІІ кезең «Кім тапқыр?»
1) Дауыссыз дыбыстарды ата.
2) Жаңылтпашты жаңылмай айту
Жағажайды жағалай,
Жүгіреді Қамажай.
3) Жж қандай дыбыс екенін айту.

ІІІ кезең «Білім көзі кітапта»
1) Мағынасы қарама - қарсы сөздерді тап.
2) Сұрақтардың жауабын сызбаға қарап болжа. Диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы.
Дәптермен жұмыс.
Жж әріпін сөздер жазу
Дескрипторлар:
- дауыссыз дыбыстарды айтады;
- жаңылтпашты жаңылмай айтады;
- Жж дыбысын анықтайды;
- мағынасы қарама - қарсы сөздерді табады;
- сұрақтың жауабын сызбаға қарап болжай алады;
- диалогті рөлге бөліп оқиды;
- жазу жолын сақтап жазады;

СЕРГІТУ СӘТІ.
ІV кезең «Кім жылдам?» (жұптық жұмыс)
1) Сөздерге дыбыстық талдау жасау
2) «Адасқан әріптер» әріптерді орнына қойып сөз құрау
3) Сөздерді буынға бөліп жазу.
4) Сөздерді тасымалдау
V кезең «Өнерлінің қолы алтын» (топтық жұмыс)
Табиғатқа саяхатқа. Жж дыбысы мен әрпі. жүктеу
1 409
0
  • 0
0 дауыс


Жаңалықтар
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
Инклюзивті білім беру. Жеке оқу бағдарламасының мазмұны. 1 сынып. Сауат ашу
1. 1 Тыңдалған материалдың мазмұнын түсіну 1. 2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау Күтілетін нәтижелер: тыңдаған материалының сөйлеу екенін, оның мазмұнын түсіну мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау
Әңгіме оқимын. Сөз.
Әңгіме оқимын. Сөз.
Қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі
Ұлттық ойындар туралы не білемін? В дыбысы мен әрпі
Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу
Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі
Саяхатты сипаттау. Ө дыбысы мен әрпі
Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. Мұғалімнің көмегімен қарама - қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату.
Мен – үлгілі баламын. Р дыбысы мен əрпі
Мен – үлгілі баламын. Р дыбысы мен əрпі
Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі
Ойын жəне мінез. М дыбысы мен əрпі
Берілген мысалдар арқылы М дыбысын ажыратады, М əрпінің баспа түрін табады. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
×