Кембридж тәсілі
Белгісіздік есімдігі
Оқушылар өздері іздене отырып, белгісіздік есімдігі туралы толық мәлімет алып, қолдану ерекшелігін ұғынады. Есімдіктер туралы алған білімдерін өмірде қолдана алады, топпен жұмыс жасап, бір - бірін тыңдай біледі...
Иран. Ауғанстан
Иран Ауғанстан 1945 - 1986 жылдардағы саяси – әлеуметтік және экономикалық дамуы мен ондағы басты ерекшеліктері туралы ақпарат алып, білімдері кеңейеді. Өз бетімен жұмыс жасай отырып практикалық тапсырмаларды орындау барысында қолдана алу дағдысы...
Н. Носов «Как Незнайка сочинял стихи»
Деление на группы с помощью домино. Вот ребята, вы разделились на группы, нашли свои группы сразу, потому что вы самые замечательные и знающие мои ученики, и верю что вы станете самыми умными патриотами своей родины....
С. Я. Маршак «Вот какой рассеянный...»
Сегодня у нас необычный урок, урок необычен тем, что мы сегодня посетим кинотеатр и посмотрим мультфильм о рассеянном, неклюжем человеке, а чтобы познакомиться с ним мы давайте сначала поздороваемся друг с другом:...
Шал ақын «Ата - ананың қадірін», «Бұл дүниенің мысалы» өлеңдері
Жырау толғауларының тақырыбы мен идеясын айқындау Толғаулардың адамгершілікке үндейтінін түйсінеді...
Абай Құнанбайұлы «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңі
Абай өмірінен қысқаша мәлімет алады, «Өлең - сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңін мәнерлеп оқиды мазмұнын түсінеді...
"Өзен" Ы. Алтынсарин
Ы. Алтынсарин ақын, жазушы, ең алғаш қазақ балаларына арнап мектеп ашты, Қостанай облысында туған, көптеген шығармалары бар,"Қазақ хрестоматиясын "жазды....
Адамның сырт келбеті мен мінезі
Ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту. Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу....