Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Кембридж тәсілі
Кімге қарыздармыз?
Диалогтік оқыту әдісі бойынша оқушының сындарлы сөйлеу тілін дамыту, ойын еркін жеткізе білуге үйрету. Алған білімін өмірде пайдалану, өздігінен шешім қабылдай отырып жұмыс істеуге, тапсырманы ұқыпты орындай білу: өз бетінше іздене білу....
Қысқа мерзімді жоспар
Бала Жамбылдың өнер адамы болып қалыптасуындағы өскен ортасының, ұлттық салт - дәстүрдің әсерін түсінуге жағдай туғызу. Ақынның талпынысы мен табандылығынан үлгі алуға үйрету....
М. Мақатаев «Елім барда», «Анау – аспан, мынау – бақ» өлеңдері
ХХ ғасырдың біртуар тұлғасы, поэзияның Хантәңіріне айналған ақын Мұқағалидың өміріне шолу жасай отырып, ақынның поэзиясына талдау жасап өлеңінің идеясын, мақсатын ұғындыру...
Личные окончания глаголов настоящего времени
Образовательные: практически усвоить личные окончания глаголов; ввести в активный словарный запас учащихся слов – нельзя, можно, профессия; формировать у учащихся интерес к различным видам трудовой деятельности, наглядно представить важность и...
Ұлы Жібек жолы - маңызды сауда жолы
М. Мақатаев атындағы №13 орта мектеп МКМ Тарих пәнінің мұғалімі Казербаева Гульнар Кулжабаевна...
Спорттық ойын – Волейбол
Волейбол туралы жалпы түсінік алу. Ұжымдық сезім, тез зейін қою, шапшаң ойлау, дағдыларының қалыптасуы....
Дауысты дыбыстардан өткенді қайталау
Дауысты дыбыстар бойынша алған білімін тексеру, талдау жұмыстарын жүргізе отырып білімдерін бекіту;...
Абай Құнанбаев «Қансонарда бүркітші шығады аңға»
Ата - бабамыздың сүйікті кәсібінің бірі – тазы жүгіртіп, қыран құс салу екендігі, әрі аң - құстарды бей - берекет ауламағандығы туралы айтады....
Ұшып келем
С. Жиенбаевтың «Ұшып келем» өлеңінің негізгі идеясын меңгерту, байланыстырып сөйлеу шығармашылықпен ойлау дағдыларын дамыту, туған жердің құдыретін дәріптеу....
×