Қолмен тігу операциясы
«Үздік сабақ»бәйгесіне
Сабақ тақырыбы: Қолмен тігу операциясы
Мақсаты: Қол тігістері туралы біліктілігін дамыта отырып, тігілу әдісін меңгерту, қолмен тігу операциясының түрлерін және орындалуын түсіндіру, өзіндік шығармашылық шеберлікке баулу
Оқыту нәтижесі: Қол тігістері туралы біліктілігін арттырады, қолмен тігу дағдысын қалыптастырады
Көрнекілігі: суреттер, бүктемелер, бұйымдар, слайдтар.
Сабақ әдісі: Түсіндірмелі көрсетілім және өзіндік жұмыстар, сто, ойындар
Сабақ түрі: Аралас, сарамандық жұмыс
Ұйымдастыру
Балалармен сәлемдесу, сабаққа бетбұрыс жасату. психологиялық ахуал
- Қыздар, көңіл күйлерің жақсы ма?
-- сабаққа дайындық қалай?
- сабаққа белсене қатысамыз ба?
Қайшы мен ине суреті бар эмблемаларды алып,
Ұстаным ойластыру, топ басшысын сайлау
Бағалау парағы
жұмыс жасаймыз, қауіпсіздік ережесін еске түсіреміз
Матаны сөмкеміздің өлшемі 16х16 болатындай қиып аламыз жанын тігеміз. қақпақшасын өзіміздің идеямызбен қиямыз, түйме қадап, түймелігін қиып, торлаймыз. Сөмкені әшекейлейміз.
Сергіту Жұмбақ: Қос таяқ бастары дөңгелек
Тұтасты кеседі бөлек - бөлек
Кірш - кірш етеді, ішіне кіріп кетеді
Орала береді, орала береді
Оралған сайын көлемі молая береді
Гүлдері бар құлпырған, кең жазықтан аумайды
Оған әркім ұмтылған, киім киер оңтайлы талдау
Сәйкесін тап
1. Көктеу (сметывание) А. Бөлшекті сетінеуден сақтау үшін бекіту
2. Жөрмеу (Заметывание) Ә. Бір бөлікті екінші бөлікке тұрақты тігіспен біріктіру
3. Бекіту (пришивание) Б. Ұсақ бөлікті қиықтармен көктеу арқылы уақытша біріктіру
4. Торлау (обметывание) В. Бұйымның бүгілген жерін, жиегін тігіспен бекіту
5. Тепшу (Приметывание) Г. Екі бөлікті бір - бірімен уақытша тігіспен қосу
Жинақтау
- қол жұмысында қандай ережелерді сақтау керек?
- инені сабақтағанда жіпті қалай өлшеп аламыз?
- тігісті қалай бекітеміз?
- уақытша көктеу тігісімен тіккенде қандай жіпті қолдануға болады?
- торлау тігісі қайда қолданылады?
бағалау - қол тігістерінсіз бұйым дайындауға бола ма?
Мақалды жалғастыр:
Шебердің қолы...
Олақтан....
Жеті рет өлшеп...
Бастаған істі...
Келісіп пішкен тон...
Кестені...
Үйінде ине ұстамаған...
Сабақты...
Жұмыстарын тексеру
Рефлексия,
Кері байланыс Бүгін не білдік? Не қиын болды «саусақтар»сақина салу арқылы сабақты бағалау
* Бас бармақ - түсіндім
* Балаң үйрек - білгім келеді
* Ортан терек - қиын болды
* Кішкене бөбек - үйрендім
* Шылдыр шүмек - - тырысамын
* Бүгін не білдік? (оң қолды көтеру)
* Нені үйрендік? (сол қолды көтеру)
* Үйге тапсырма: тігіс түрлерін тігіп үйрену
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы,
Қаражар орта мектебі технология пәнінің мұғалімі
Ергалиева Гулшара Абдирешовна
Сабақ тақырыбы: Қолмен тігу операциясы
Мақсаты: Қол тігістері туралы біліктілігін дамыта отырып, тігілу әдісін меңгерту, қолмен тігу операциясының түрлерін және орындалуын түсіндіру, өзіндік шығармашылық шеберлікке баулу
Оқыту нәтижесі: Қол тігістері туралы біліктілігін арттырады, қолмен тігу дағдысын қалыптастырады
Көрнекілігі: суреттер, бүктемелер, бұйымдар, слайдтар.
Сабақ әдісі: Түсіндірмелі көрсетілім және өзіндік жұмыстар, сто, ойындар
Сабақ түрі: Аралас, сарамандық жұмыс
Ұйымдастыру
Балалармен сәлемдесу, сабаққа бетбұрыс жасату. психологиялық ахуал
- Қыздар, көңіл күйлерің жақсы ма?
-- сабаққа дайындық қалай?
- сабаққа белсене қатысамыз ба?
Қайшы мен ине суреті бар эмблемаларды алып,
Ұстаным ойластыру, топ басшысын сайлау
Бағалау парағы
жұмыс жасаймыз, қауіпсіздік ережесін еске түсіреміз
Матаны сөмкеміздің өлшемі 16х16 болатындай қиып аламыз жанын тігеміз. қақпақшасын өзіміздің идеямызбен қиямыз, түйме қадап, түймелігін қиып, торлаймыз. Сөмкені әшекейлейміз.
Сергіту Жұмбақ: Қос таяқ бастары дөңгелек
Тұтасты кеседі бөлек - бөлек
Кірш - кірш етеді, ішіне кіріп кетеді
Орала береді, орала береді
Оралған сайын көлемі молая береді
Гүлдері бар құлпырған, кең жазықтан аумайды
Оған әркім ұмтылған, киім киер оңтайлы талдау
Сәйкесін тап
1. Көктеу (сметывание) А. Бөлшекті сетінеуден сақтау үшін бекіту
2. Жөрмеу (Заметывание) Ә. Бір бөлікті екінші бөлікке тұрақты тігіспен біріктіру
3. Бекіту (пришивание) Б. Ұсақ бөлікті қиықтармен көктеу арқылы уақытша біріктіру
4. Торлау (обметывание) В. Бұйымның бүгілген жерін, жиегін тігіспен бекіту
5. Тепшу (Приметывание) Г. Екі бөлікті бір - бірімен уақытша тігіспен қосу
Жинақтау
- қол жұмысында қандай ережелерді сақтау керек?
- инені сабақтағанда жіпті қалай өлшеп аламыз?
- тігісті қалай бекітеміз?
- уақытша көктеу тігісімен тіккенде қандай жіпті қолдануға болады?
- торлау тігісі қайда қолданылады?
бағалау - қол тігістерінсіз бұйым дайындауға бола ма?
Мақалды жалғастыр:
Шебердің қолы...
Олақтан....
Жеті рет өлшеп...
Бастаған істі...
Келісіп пішкен тон...
Кестені...
Үйінде ине ұстамаған...
Сабақты...
Жұмыстарын тексеру
Рефлексия,
Кері байланыс Бүгін не білдік? Не қиын болды «саусақтар»сақина салу арқылы сабақты бағалау
* Бас бармақ - түсіндім
* Балаң үйрек - білгім келеді
* Ортан терек - қиын болды
* Кішкене бөбек - үйрендім
* Шылдыр шүмек - - тырысамын
* Бүгін не білдік? (оң қолды көтеру)
* Нені үйрендік? (сол қолды көтеру)
* Үйге тапсырма: тігіс түрлерін тігіп үйрену
Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы,
Қаражар орта мектебі технология пәнінің мұғалімі
Ергалиева Гулшара Абдирешовна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Оқи отырыңыз
Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы, жіктелуі, қасиеттері, алынуы.
Қышқылдар: құрамы, номенклатурасы, жіктелуі, қасиеттері, алынуы. № 6 (6. 4) көрсетілім. №7 (7. 1) зертханалық тәжірибе.
Құрақ тігу. Құрақ құрау әдісімен көрпе тігу
Құрақ құрау қолөнердің ерекше бір түрі. Бұрынғы кезден - ақ қазақтар тілім - тілім маталарды құрап киім, көрпе, тұрмысқа қажетті түрлі дүниелерді жасайтын. Құрақ жабдықтар тек әдемілік үшін ғана жасалған емес.
Эстафеталық жүгіріс 4х60 м
Эстафеталық жүгіріс 4х60 техникасын жетік меңгерту арқылы икемдік, тұтас қозғалыстың үйлесімділігін қалыптастыру.
Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Солтүстік Қазақстан облысы, Айыртау ауданы, Ағынтай батыр ауылы Златогор орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі Мағзұм Нұрланбек
Ағаштан күрек жасау
Бүгінгі күннің қажеттілігі – кәсіпкерлікке, іскерлікке үйрету, оқушыларға ағаш материалдары негізінде бұйымдарды көркемдеп өңдеу арқылы эстетикалық талғамдарын дамыта отырып, бұйымды өтімді, тартымды жасауға үйрету.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.