Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Берел қорғандары

03 қаңтар 2021, Жексенбі
Категориясы: Тарих
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Сағат бойынша достар» тренингі арқылы жағымды ахуал қалыпастыру.
Мақсаты: бір - бірін қолдау, жақсы көңіл - күй сыйлау.
Оқушылар бір - біріне ым - ишарамен бүгінгі күнге жақсы көңіл күй сыйлайды. Күлімсіреңіз, қол бұлғаңыз, шапалақтаңыз, жылы сөз айтыңыз, сәттілік тілеңіз, қошеметтеңіз.
Санау арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді, топтарға атау беріледі.
І топ «Этнографтар», ІІ топ «Археологтар», ІІІ топ: «Тарихшылар»
 Алдыңғы білімге шолу: "Кестелі орамал" әдісі арқылы алдыңғы білімге қатысты сұрақтар қойылып, оқушылардан жауап алынады.
 1. Берел қорғандары қай жерден табылды?
2. Берел қорғандарынан нелер табылды?
3. Берелдіктер мәйітті қалай жерлеген?
4. Берел жерлеу орындарынан тағы қандай бұйымдар табылды?
5. Адаммен бірге жерленген жануар?
6. Берел қорғандары қай ғасырға жатады?
7. Саркофаг деген не?
 Қалыптастырушы бағалау: оқушылардың дұрыс жауаптарын «Үш шапалақ» әдісімен бағалау.
Топ аттары жазылған қима қағаздар,
интербелсенді тақта - бейне - жазба, оқулық,
 https://fsd. multiurok. ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2. jpg
ІІ. Миға шабуыл әдісі арқылы жаңа тақырыпқа көшемін.
 Балаларға бүгінгі сабаққа қатысты суреттер интертақтадан көрсетіледі.
- Мына суреттерден ненің бейнесін көріп тұрсыздар?
- Археологиялық олжалар қалай аталуы мүмкін?
- Қай жерден табылған олжалар деп ойлайсыздар?
Осы сұрақтарға жауап ретінде, бүгінгі тақырыпты түсіндіру мақсатында видеролик көрсетіледі.
1 - тапсырма: «Сиқырлы жалаушалар» әдісі. Жеке жұмыс
Тақтаға археологиялық олжалардың сипаттамасы жазылған жалаушалар ілінеді. Оқушылар жалаушадағы сөздерді оқып, қайсысы Берел қорғанынан табылған археологиялық олжалар екендігін анықтайды.
1 - ші жалауша: Құс басты, жыртқыш денелі, қос мүйізді, қос қанатты мүсін (Берел қорғанынан табылған грифон мүсіні)
2 - ші жалауша: Таутеке мүйізді ғажайып қырандар бейнелі маскалар (Берел қорымынан табылған жылқы әшекейі)
3 - ші жалауша: Бұл жәдігер жерленген адамның билік иесі болғанын білдіреді (Алтын грифон)
4 - ші жалауша: Жәдігер аң бейнесімен өрнектеліп, жұқа ақ алтынмен қапталған. (ат әбзелдері)
5 - ші жалауша: Қоңыр минералды бояумен боялған (құмыралар)
Бағалау критерий: 1. Берел қорғандарынан табылған олжаларды анықтау.
Дескриптор:
1. Берел қорғандарынан табылған олжаларды басқа археологиялық олжалар арасынан сипатына қарай анықтайды;
Қалыптастырушы бағалау:«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау.
жасыл - түсіндім, сары - орташа түсіндім, қызыл - түсінбедім.
2 - тапсырма: «Суреттер сыры»Топтық жұмыс.
 І топ тапсырмасы: Берел қорғанында жылқылардың неліктен адамдармен бірге жерленгенін және неліктен ерекше әсемделгенін суретпен сипаттаңыз.
 Бағалау критерий:
1) Жылқының ерекше әсемделуі сақтардың дүниетанымдық түсінігі екенін анықтау;
2) Жылқылардың адамдармен бірге жерленуі сақтардың дүниетанымдық түсінігі болғанын анықтау;
Дескриптор:
1. Берел қорғанынан табылған жылқының неліктен ерекше әсемделгенін анықтайды;
2. Жылқылардың неліктен адамдармен бірге жерленгенін анықтайды;
 ІІ топ тапсырмасы: Берел қорғанынан табылған археологиялық бұйымдарды суреттермен сипаттаңыз. (қос қанатты грифон, мысық тектес аң бейнелі маска, самұрық бейнесі, ат - әбзелдері)
Бағалау критерий:
1. Археологиялық олжалардың сақ өнері мен дүниетанымын көрсететінін суреттермен сипаттау;
Дескриптор:
1. Археологиялық олжаларды суреттермен сипаттайды;
2. Сақ өнері мен дүниетанымын суреттермен сипаттайды;
 ІІІ топ тапсырмасы: 2500 жыл бұрынғы сақ өнерінің ерекшеліктерін анықтап, сипаттаңыз.
Бағалау критерий:
1. Сақ өнерінің 2 ерекшелігін мәтіннен анықтау;
2. 2500 жыл бұрынғы сақ өнері туралы сипаттау;
Дескриптор:
1. Осыдан 2500 жыл бұрынғы сақ өнерінің ерекшеліктерін мәтіннен анықтайды;
2. 2500 жыл бұрынғы сақ өнерінің ерекшеліктерін сипаттайды.
Қалыптастырушы бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» әдісімен оқушылар бір - бірін бағалайды.
3 тапсырма: Венн диаграммасымен жұмыс
Берел қорғандарынан табылған археологиялық олжалар мен Есік обасынан табылған олжалардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын салыстырыңыз.
  

Есік обасынан табылған олжалар
Берел қорғанынан табылған олжалар
 Дескриптор:
1.. Есік обасынан табылған олжалардың ерекшеліктерін анықтайды.
2. Берел қорғанынан абылған олжалардың ерекшеліктерін анықтайды.
3. Берел қорғаны олжаларының Есік обасынан табылған олжалармен айырмашылығын салыстырады.
4. Есік обасынан табылған олажалар мен Берел қорғанынан табылған олжалардың ұқсастығын анықтайды.
5. Табылған олжалардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жұпта талқылайды.
Бағалау критерий:
1. Берел қорғандарынан табылған бұйымдардың ерекшеліктерін анықтау;
2. Есік обасынан табылған олжалардың ерекшеліктерін анықтау;
3. Берел мен Есік қорғандарынан табылған олжалардың айырмашылықтарын салыстыру;
4. Екі қорғаннан табылған олжалардың ұқсастықтарын анықтау;
5. Айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жұппен талқылау;
Қалыптастырушы бaғaлaу: «Бас бармақ» әдісі арқылы бaғaлaу. Оқушылар бір - бірін мадақтайды.
Кері байланыс: «Аралдар»
Оқушылардан бүгінгі сабақ туралы кері байланыс алынады. Стикерді аралдарға апарып жапсыру ұсынылады.
Мен бүгін жақсы түсіндім...... «Түсіну» аралы
Мен бүгінгі сабақта білдім...... «Білу» аралы
Менің сұрағым бар....... «Түсінбеу» аралы
Мен досыма көмектестім....... «Достық» аралы
Рефлекция. «Бес саусақ» әдісі.

 

  • Балалар, алдымыздағы қағазға саусақтарыңыздың суретін салып, бүгінгі сабақ туралы ойыңызды жазып көріңіз.
Бас бармақ (басты мәселе) - Бүгінгі сабақта не қиын болды?
Балалы үйрек (бірлесу) – Топпен қалай жұмыс жасадым, кімге
 көмектесе алдым, мен кімге көмектестестім?
Ортан терек (ойлау) - Мен бүгін қандай білім алдым, нені түсіндім?
Шылдыр шүмек (шындық) - Сабақ маған ұнады. Неліктен?
 Кішкентай бөбек (көңіл - күй) - Мен сабақта өзімді.... сезіндім
Қазақстан тарихы 5 - сыныбына арналған оқулық.
Авторлары:
С. Р. АхметоваА. М. Ибраева, А. А. ҚұлымбетоваА. С. Мағзұмова, А. М. Марқабаева
Астана, НЗМ, 2017ж. https://youtu. be/Ovd6VUdmRhY
Видеоролик
https://fsd. multiurok. ru/html/2017/02/18/s_58a8a0d0800b5/img2. jpg
Нұсқаулық https://youtu. be/x1v4aY - gyTk
https://fsd. multiurok. ru/html/2017/12/05/s_5a26c62e32106/img4. jpg
Венн диаграмма сы сызбасы
https://youtu. be/Fgz1tUKf4ss
Ғаламтор желісі
  https://ds04. infourok. ru/uploads/ex/0f29/0004ca18 - 79381acb/img15. jpg
213
0
  • 0
0 дауыс
Загрузка...
Жаңалықтар
Көшпелілердің салт – дәстүрлері мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт – дәстүрлері мен діни нанымдары
Көшпелілердің салт – дәстүрлері мен діни нанымдары Конспект Сақтардың құрамына массагеттер, аримаспылар, аргиппейлер, исседондар кірген. “Олардың жерлеу ғұрыптары, әдет - салты мен күнделікті тұрмысы ұқсас болған” деп жазады грек тарихшылары. Олар
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан Конспект Шығыс Қазақстанды ертеде аримаспылар мекендеген. Аримаспылардың атауы Алтайда алтын мен темірдің мол болуына байланысты шыққан. Тарбағатай баурайын тиграхауда сақтары қоныстанған. Шығыс Қазақстан
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы
Үйсіндердің шаруашылығы мен тұрмысы Конспект Ертедегі деректерде үйсіндер “ағаш егіп, қалалар мен елді мекендер салған” - деп жазылған. Суармалы егістіктер, суландыру жүйесі, бау - бақшалар үйсіндердің астанасы Чигу қаласының маңында орналасқан. Шу
Сақтардың мәдениеті
Сақтардың мәдениеті
Сақтардың мәдениеті Конспект Б. з. б. VII ғасырдан бастап “аң стилі” пайда болды. “Аң стилінің” негізгі тақырыбы аңдарды және аңыздағы ғажайыптарды бейнелеу болса, негізі адамның әр түрлі жануарлардан шыққандығы туралы түсінікпен байланысты болған.
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
Шілікті даласынан табылған патша қорғандары, Берел қорымы туралы мағлұмат беру Әдіс - тәсілдер: АКТ - ны пайдалану, СТО, диалог, Оқу үшін бағалау, жиынтық бағалау, топтық жұмыс
Ақылдылар мен тапқырлар
Ақылдылар мен тапқырлар
Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы, Катон ауылы «Ленин атындағы орта мектебі» КММ тарих пәні мұғалімі Мергазина Анар Ерлановна
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.