Білімділер поралы

Whose T - shirt is this?

The theme of the lesson: Whose T - shirt is this?
Ағылшын тілі 5 сынып
The aim of the lesson:
1. Educational: to teach pupils to answer the question and presentation of the new words: a T - shirt, a jacket, trousers, trainers, jeans, shoes, a tie, a hat, an anorak, a skirt, a pullover, a dress.
Questions: whose? Demonstrative pronouns: these, those.
Pronouns: mine, yours, hers, his, theirs.
2) Developing: a) to develop the pupils speaking, listening, writing habits.
b) to develop pupils skills and habits in monologue(dialogue) speech through asking questions, making up different conversations.
3) cultural: to teach them to respect their friends and other peoples.
The type of the lesson: Active lesson.
The outline of the lesson:

I Кіріспе
1. Organization moment:
Greeting
Check up the attendance
Teacher divides pupils into three groups.
II. Checking up home task.
a) new words/learn by heart/
b) Ex: 4. p: 164

II Тұсаукесер
III. Warm up. If Youre Happy And You Know It.
If you're happy and you know it, clap your hands
If you're happy and you know it, clap your hands
If you're happy and you know it
Then your face will surely show it
If you're happy and you know it, clap your hands.

III Негізгі бөлім IV. New lesson.
New words:
sock - /sɒk/ n. шұлық
a T - shirt – / ə ˈtiːſəːt/ n.- футболка
trainers – /ˈtreɪnə(r)/ n. - кроссовки
jeans – /dʒiːnz/ n - джинсы
a skirt – / ə skəːt/ n. - юбка
a sweater – / ə ˈswetə(r)/ n. - свитер
roller skates – /ˈrəʊlə(r) skeɪt/ роликті коньки
an anorak – / æn ˈænəræk/ n – күрте, кеудеше
trousers – /ˈtraʊzəz/ n. - шалбар
a shirt – / ə ſəːt/ n. – ерлер көйлегі
a tie – /ə taɪ/ n. - галстук
a cap – / ə kop/ n. – тақия, тымақ, шапка
a pullover - / ə ˈpʊləʊvə(r)/ n - пуловер
a blouse – / ə blazer/ n. - блузка
a jacket – / ə ˈdʒækɪt/ n. – жакет, күрте, кеудеше
shoes – /ſuː/ n. – туфли, бәтеңке
a hat – / ə hit/ n. - шляпа
a dress - / ə drew/ n.- әйелдер көйлегі

IV Грамматикалық ереже
V. Жаңа тақырыпты меңгеру
VI Оқылым және топпен жұмыс
Read the text
Talk to your partner about Colin's things
Ex 11 P 168

VII Тыңдалым
It's windy. Oh! my clothes. Oh! Let me…….. YOU, Brian. Uhm. Thank you, Alice. Brian, Is this Suzy's ………..? Yes, it is. Please ………….. in this bascet. Are these ……….?

VIII. Қорытынды бөлім
Giving marks.
T – Dear, pupils today, your work good at the lesson. What we have learnt today? What do you think? We can compare pronouncs?
Thank you!
Your marks are …….

The end of the lesson.
T – The lesson is over.
• Good - bye, pupils!

ОҚО, Мақтарал ауданы,
М. Ғабдуллин ЖОМ
Ағылшын тілі пәні мұғалімі Пернебаева К. Қ.

Толық нұсқасын жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 343
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 341
Роботтар: 2
toma Nursagila
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика