Білімділер поралы

Керқұла атты Кендебай

Сабақ: №3 «Ертегінің композициясы мен тілдік құрылымы»
5 сынып
Сабақ тақырыбы: Керқұла атты Кендебай
Сабақ негізделген оқу
Мақсаты (мақсаттары) 5. А/И1. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама - қарсы суреттеулерді табу.
5. А/И3. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Ертегідегі жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді атап береді, оларды іс - әрекеттеріне қарай сипаттайды, өз сөзімен ертегі мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап береді, сыныптастарының көмегімен тілдік құралдарға байланысты ұғымдарды табады.
Оқушылардың басым көпшілігі:
Тілдік құралдарды ажырата алады және сәйкестендіреді, кейіпкер образын ашуда тірек сөздерді пайдаланады.

Басы 5 минут
Есіктің сарт етіп жабылған және құлыптың салынған дыбыстарын ойнату.
Мұғалім: Бізді зұлым хан зынданға тастады. Зынданнан шығу үшін бірнеше шарт қойылды. Қане, шартпен танысайық. Бұрышта бір хат жатыр ғой. Соны оқиық. Мүмкін, құпия хат шығар.
Хатты бір оқушыға оқыту.
Мәтін:
Әп, бәлем, қолыма түстіңдер ме? Енді Мергенбайдың күнін кешесіңдер!
Бұл зынданнан шығу үшін менің шартымды орындауға тиіссіңдер. Ол үшін жасырылған сөздер және сілтемелерді тауып, онда жазылған тапсырмаларды орындайсыңдар. Орындай алмасаңдар, осы зынданда өмір бойы қаласыңдар.
Шартты жылдам орындау үшін біз екі топқа бөліну керекпіз. Сыныпты ертегі кейіпкерлерінің суретімен екі топқа бөлу. Кендебай, Керқұла, қойшы, арыстан, қасқыр, дәу. Әр суреттің астында 1, 2 сандары жазылған. Осы сандар бойынша 2 топқа бөлінеді.

№83 А. Байтұрсынов атындағы жалпы орта мектебі
Мұғалімнің аты: Төлбасиева Ә.

Керқұла атты Кендебай. жүктеу
Материал рейтингісі:
  • 0
барлық дауыс бергендер: 0
Басқа жаңалықтарды оқу:
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 354
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 352
Роботтар: 2
Жанар Талғатқызы aborigen
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика