Бізбен байланыс
kum2017@yandex.ru
WhatsApp: +7 705 241 87 47


Әдістемелік көмек
Интеллектуалдық конкурс тапсырмалары (4 - 5 - сыныптар)
1. Ішуге жарамды минералды судың 1 литрінде қанша мөлшерде тұз кездеседі? A 1 - 10 гр B 2 - 20 гр C 3 - 30 гр D4 - 40 гр...
Үшінші дәрежелі теңдеулерді шешудің түрлі тәсілдері
Математика пәнінің ең басты мақсаты - оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту десек, оның негізгі рөлі есеп шығару. Себебі, есеп шығару – мидың «гимнастикасы»....
Эссе жазу тәртібі
Кіріспе – берілген тақырыпты негіздеу, ол логикалық және және стилистикалық байланысқан компоненттер қатарынан тұрады. Бұл этапта өз зерттеу барысында ашқалы отырған тақырыпқа қойылатын сұрақты дұрыс қою керек.”...
Программа и методические рекомендации по организации и проведению государственной аттестации
1. Настоящие Программа и методические рекомендации по организации и проведению государственной аттестации и самооценки организаций, реализующих учебные программы дошкольного воспитания и образования (далее — Программа), разработаны в соответствии с...
Оқушыларды өнерге баулудың негізі ретінде қосымша білім берудің тиімді жолдары
Қазақтың халықтық музыка өнері саласында шалқар сахара даладай мол көсіліп кең тараған бір жанр бар. Ол - ән жанры. Ән табиғатынан халық тарихымен бірге туып - өскен қырын, сол өнердің ел өмірімен еншілестігін, үндестігін көреміз....
Диктанттар жинағы
Бастауыш сыныптарына арналған диктанттар жинағы...
Жаңа технологияларды қолдану арқылы оқушылардың білім деңгейін арттыру
Шығармашылықпен жұмыс істей отырып, заман талабына сай іскер, жан - жақты, терең білімді, интеллектуалдық деңгейі жоғары дамыған шәкірт тәрбиелеу....
Бүкіл әлем сөйлейді нақты ғылым тілінде
Жаңа технология элементтерін қолдана отырып, оқушылардың математика, физика және информатика пәндері бойынша білімдерін тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру және логикалық ойлау қабілеттерін дамыту....
Шағын жинақталған мектептің бүгіні мен болашағы
Шағын жинақты негізгі және орта мектеп - бұл ауыл мектебінің ерекше типі. Аталған мектептер мәдени орталықтардан алшақ орналасуымен, ауылда мектептен тыс, мектепке дейінгі білім ұйымдарының жоқтығымен, параллель сыныптардың болмауымен, сыныптағы...
×