Жалпыәскери газтұмылдырық және респиратор олардың түрлері, атқаратын қызметі мен құрылысы
Ақтөбе облысы Шалқар ауданы
І. Үргенішбаев атындағы орта мектебінің
алғашқы әскери дайындық пәнінің мұғалімі
Сейітжанов Исағали Нағиұлы
Сабақтың тақырыбы: Жалпыәскери газтұмылдырық және респиратор олардың түрлері, атқаратын қызметі мен құрылысы, ГП - 5, ГП - 4у, ПДФ - Ш газтұмылдырықтары құрылысының ерекшеліктері, сауыт - қорғанысты (маска) таңдау, жарамдылығын тексеру, газтұмылдырықты жинау және қалтаға салу, газтұмылдырықты алып жүру мен қолдану ережелері, зақымданған адамға кигізу әдістері, бұзылған газтұмылдырықты қолдану;
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға жалпы газтұмылдырық туралы толық мәлімет беру, газтұмылдырықтың құрылысымен қызыметімен, төтенше жағдайда туындағанда оны пайдалану әдіс – тәсілдерімен таныстыру, үйрету.
Тәрбиелілігі: Сарбаздарды төтенше жағдайда жедел әрекет етуге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі – 5 мин.
II Үй тапсырмасын сұрау – 15 мин
III.. Негізгі кезең – 20 мин.
а) өткен сабаққа шолу
ә) жаңа сабақ
б) жаңа сабақты бекіту.
IY. Қорытындылау кезеңі – 5 мин.
1) оқушылардың білімін бағалау
2) үйге тапсырма
Азаматтық қорғаныс соғыс және бейбіт уақытта дұшпаннан қауіп төнгенде және төтенше жағдай кезінде халықты апаттан құтқару үшін құрылады.
АҚ құрылымдары мекемелерде, аудандарда, қалаларда, облыстарда құрылады.
Ядролық қару – бұл жаппай жою қаруы. ЯҚ – ғы ядролық зарядтың қуаты тротил эквиваленті арқылы белгіленеді. Ол ондық, жүздік, мыңдық және миллиондық тоннада өлшенеді. ЯҚ тасымалдаушы құрал ракеталар, авиация мен артелерия болып табылады. Ядролық жарылыстар ауада, жер (су) үстінде, жер (су) астында жүзеге асырылады. ЯҚ зақымдаушы факторлары: ауа соққы толқыны, жарықтық сәуленену, өткір радияция және электромагниттік импульс.
Химиялық қару – бұл улағыш заттар және оны қолдану құралдары. УЗ – деп токсикологиялық химиялық қосындыны айтады және бұл қосынды қарсыластың адам күшін жоюға қолданылады. Қаруды қолданғанда УЗ – сұйық, аэрозольді, бу түрінде, газ түрінде кездеседі. Олар адамдардың тыныс алу органдары, тері қабаты арқылы, ал уланған тамақтан уланғанда ас қорыту органдарын зақымдайды.
Бактериологиялық (биологиялық) қару – жаппай зақымдаушы қару. Ол адамдарды, жануарлар мен өсімдіктерді әртүрлі ауру туғызатын микроорганизмдер мен уларды пайдалануға негізделген. БҚ – дың негізгі туғызатын микроарганизмдер мен улардан тұрады: вирустар, бактериалар, саңырауқұлақтар. Адамдарды зақымдайтын микрооргнизмдер: обаның, тырысқақтың, түйнеме, бөртпе, ішсүзегінің қоздырғыштары. Малдарды зақымдау үшін: түйнеме, маңқа, аусыл обаларының вирустары.
Дәнді дақылдарда масақтың қараюы, картоп фитофторозасы, күріш пирикулярнозы кездеседі.
Толық нұсқасын жүктеу
Презентациясын жүктеу
І. Үргенішбаев атындағы орта мектебінің
алғашқы әскери дайындық пәнінің мұғалімі
Сейітжанов Исағали Нағиұлы
Сабақтың тақырыбы: Жалпыәскери газтұмылдырық және респиратор олардың түрлері, атқаратын қызметі мен құрылысы, ГП - 5, ГП - 4у, ПДФ - Ш газтұмылдырықтары құрылысының ерекшеліктері, сауыт - қорғанысты (маска) таңдау, жарамдылығын тексеру, газтұмылдырықты жинау және қалтаға салу, газтұмылдырықты алып жүру мен қолдану ережелері, зақымданған адамға кигізу әдістері, бұзылған газтұмылдырықты қолдану;
Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушыларға жалпы газтұмылдырық туралы толық мәлімет беру, газтұмылдырықтың құрылысымен қызыметімен, төтенше жағдайда туындағанда оны пайдалану әдіс – тәсілдерімен таныстыру, үйрету.
Тәрбиелілігі: Сарбаздарды төтенше жағдайда жедел әрекет етуге тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі – 5 мин.
II Үй тапсырмасын сұрау – 15 мин
III.. Негізгі кезең – 20 мин.
а) өткен сабаққа шолу
ә) жаңа сабақ
б) жаңа сабақты бекіту.
IY. Қорытындылау кезеңі – 5 мин.
1) оқушылардың білімін бағалау
2) үйге тапсырма
Азаматтық қорғаныс соғыс және бейбіт уақытта дұшпаннан қауіп төнгенде және төтенше жағдай кезінде халықты апаттан құтқару үшін құрылады.
АҚ құрылымдары мекемелерде, аудандарда, қалаларда, облыстарда құрылады.
Ядролық қару – бұл жаппай жою қаруы. ЯҚ – ғы ядролық зарядтың қуаты тротил эквиваленті арқылы белгіленеді. Ол ондық, жүздік, мыңдық және миллиондық тоннада өлшенеді. ЯҚ тасымалдаушы құрал ракеталар, авиация мен артелерия болып табылады. Ядролық жарылыстар ауада, жер (су) үстінде, жер (су) астында жүзеге асырылады. ЯҚ зақымдаушы факторлары: ауа соққы толқыны, жарықтық сәуленену, өткір радияция және электромагниттік импульс.
Химиялық қару – бұл улағыш заттар және оны қолдану құралдары. УЗ – деп токсикологиялық химиялық қосындыны айтады және бұл қосынды қарсыластың адам күшін жоюға қолданылады. Қаруды қолданғанда УЗ – сұйық, аэрозольді, бу түрінде, газ түрінде кездеседі. Олар адамдардың тыныс алу органдары, тері қабаты арқылы, ал уланған тамақтан уланғанда ас қорыту органдарын зақымдайды.
Бактериологиялық (биологиялық) қару – жаппай зақымдаушы қару. Ол адамдарды, жануарлар мен өсімдіктерді әртүрлі ауру туғызатын микроорганизмдер мен уларды пайдалануға негізделген. БҚ – дың негізгі туғызатын микроарганизмдер мен улардан тұрады: вирустар, бактериалар, саңырауқұлақтар. Адамдарды зақымдайтын микрооргнизмдер: обаның, тырысқақтың, түйнеме, бөртпе, ішсүзегінің қоздырғыштары. Малдарды зақымдау үшін: түйнеме, маңқа, аусыл обаларының вирустары.
Дәнді дақылдарда масақтың қараюы, картоп фитофторозасы, күріш пирикулярнозы кездеседі.
Толық нұсқасын жүктеу
Презентациясын жүктеу
газтұмылдырық туралы толық мәлімет беру газтұмылдырықтың құрылысымен қызыметі сауыт - қорғанысты (маска) таңдау
Оқи отырыңыз
Мамандық иелері!
Балаларға мамандық түрлері туралы әңгімелей отырып, олардың өмірдегі алар орны, атқаратын қызметі, маңызды рөлі туралы сөз ету.
Сақтардың қоғамдық құрылысы және мәдениеті
Сақтардың қоғамдық құрылысы, шаруашылығының дамуы, кәсібі, бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсіндіру. Діни наным - сенімдерді, антропологиялық зерттеулерді атап өту.
Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді қолдану
Атырау облысы, Құрманғазы ауданы, Приморье селосы Ю. А. Гагарин атындағы жалпы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Муханова Насип Абиловна
Несиелендіру жүйесі және оның негізгі элементтері
Саламат Мұқашев атындағы Атырау политехникалық колледжінің экономика пән оқытушысы: Кушербаева Самалгуль Акылбаевна
Интернет. Internet желісінің тағайындалуы, сипаттамасы, құрылымы және құрамы
Интернет 1960 жылдары АҚШ - та дүниеге келдi. Оны соғыс бола қалған жағдайда бір - бірімен телефон арналары арқылы қосылған компьютер желілерімен байланысып отыру үшін АҚШ - ның орталық барлау басқармасының қызметкерлері ойлап тапқан.
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.