Оқушыларды масса және оның өлшем бірліктерімен таныстыру, өлшем бірліктері туралы білімін кеңейту. өлшем бірліктерін өмірде пайдалану; - Оқушылар шағын топтар құрамында тиімді түрде жұмыс ұйымдастырады, шығармашылық атмосферасын қалыптастыруға ат салысады, бір - бірінің пікірлерімен санасады. бір - біріне көмектеседі.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
Оқушыларға екі таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерін тиянақтауға, теңдеу құрастырып шешімін табуға үйретуге мүмкіндік жасау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; білімділікке, дәптермен жұмыс жасау барысында тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
Оқушыларға шеңбер ішінде қиылысқан хордалардың кесінділерінің қасиеті, шеңбер сыртында жатқан нүкте арқылы жүргізілген қиюшылардың кесінділерінің қасиетін меңгерту;
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
Оқушыларды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілдерін тиянақтау; есте сақтау, ойлау және математикалық тілде дұрыс сөйлей білу қабілетін дамыту; Балаларды ақыл - ой, еңбек тәрбиесіне баулу, пәнге деген сүйіспеншілігін ояту.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
1 - 2 сабақ. Алгебралық теңдеулерді шешуге берілген есептер. 3 - 4 сабақ. Алгебралық теңдеулер жүйелерін шешуге берілген есептер
Жариялаған nurtu2003   Категориясы: Математика
Оқушылардың «Санның бөлігін табу» тақырыбы бойынша алған білімдерін қайталау арқылы, терең меңгеруіне ықпал ету; Ойын элементтері арқылы оқушылардың тақырып бойынша жаттығуларды орындау шеберлігін, машығын, әдет, дағды, іскерлігін жетілдіру.
Жариялаған GULJAINA   Категориясы: Математика
Тік призма және көлбеу призма туралы түсінікті пысықтау, есептер шығару дағдысын қалыптастыру. Тәрбиелік: Әр бір оқушының өзіндік ізденісін қалыптастыру, өз ойлырын тұжырымдап айтуды үйрету.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
Вектор ұғымы, векторлардың теңдігі және оның қасиеттерімен танысу. Векторлардың ұзындығын және теңдігін есептеуді үйрету. Ой қорыту, өзіндік түсініктеме беру қабілеттерін арттыру.
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
Трапецияның орта сызығы тақырыбын игерте отырып, диалог арқылы сыни тұрғыдан ойлауын қалыптастыру, зерттеушілік әңгіме негізінде ой - өрістерін, ойлау қабілетін дамыту, өзін - өзі бақылау арқылы өздеріне деген шынайы түсінік негіздерін жүйелету, «мұғалім - оқушы», «оқушы - оқушы» сұхбаты арқылы тақырып бойынша түсінікті дамыту және мағынасын ашу
Жариялаған aiboll   Категориясы: Математика
Үздік жаңалықтар
Бәйге бөлімі
  • Having fun. Abilities.

    To learn and practise Can/can't. To develop the pupil's habits of reading, speaking and writing, to support an interest to the English lesson.
  • Әртүрлі саладағы модельдер

    модель түрлерімен ажырата білуге, модель түрлерін анықтауға, модельдеудің қажеттілігін, оның пайдасын түсіндіру; оқушының шығармашылығын, ойлау қабілетін арттыру; еркін пікір білдіру мен өзара ...
  • Жұлдызды аспан

    Жұлдызды аспан – шоқжұлдыздар мен жұлдыздар олардың атаулары мен белгіленулері туралы ақпарат беру, айырмашылығын көрсету.
  • Зат есімнің септелуі

    Зат есімнің септелуі туралы түсінік беру. Септік жалғауларымен таныстырып, олардың сұрақтарын меңгерту. Оқушылардың топпен жұмыс істеу, ойлау, есте сақтау, зерделеу қабілеттерін дамыту.
  • Жұмбақ математика

    1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау, геометриялық пішіндерді ажырату; жұмбақ құрастыру, логикалық тапсырмаларды орындау арқылы балалардың тілін, ой – өрісін, ойлау қабілетін дамыту. ...
  • «Наурыз» С. Сейфуллин

    С. Сейфуллиның «Наурыз» өлеңді мәнерлеп оқиды. Сыни ойлауға үйренеді. Өлеңді жан - жақты талдайды. Жеке тұлға ретінде шығармашылыққа, іздемпаздылыққа баулу.
  • Ш. Мұртаза «Эльза – кішкентай періште»

    Жазушының өмірі мен шығармашылығынан мәлімет беру, үзіндіні толық талдау арқылы оқырманның рухани жан дүниесін байытудағы көркем шығарманың күш - қуатын таныту, идеялық мәнін ашу.
  • Презентацияларды құру. Безендіру шаблондары

    Презентацияны құру технологиясы туралы білімдерін қалыптастыру. Презентацияны жасауда өз шаблондарын құру технологиясын үйрену және оны практикада қолдана білу.
Соңғы пікірлер
Өз пікіріңді білдір
5 күндік оқу кестесі дұрыс па?
Ия керемет
Бұрыннан күткем
Еш өзгеріс келтірмеді
Маған бәрібір
Жоқ бұрынғысы дұрыс еді
Сайтта кім бар
Барлығы: 357
Қолданушылар: 2
Қонақтар: 355
Роботтар: 3
Zarina03 Рабиябегим
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика