Өтілген материалдарды бекіту
Өтілген материалдарды бекіту
Математика
Түрі: Қайталау сабағы
Әдіс - тәсілі: СТО, Деңгейлеп оқыту, жұптық жұмыс, ойын
Мақсаты: Тіктөртбұрыш ауданын табады; ауданның өлшем бірліктер жүйесінің кестесін қолданады; есептер шығару дағдыларын меңгереді.
Міндеті: Оқушының білім, білік, дағдыларын жақсарады;
шығармашылық қабілеттері шыңдалады;
ой - өрістері, ойлау қабілеттері дамиды.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тіктөртбұрыш ауданын табады; аудан өлшемдер жүйесінің кестесін қолданады; санның квадратын есептеуді үйренеді; үлестерге байланысты есептерді шығаруға дағдыланады.
Қажетті ресурстар: Деңгейлік тапсырмалар, қосымша тапсырмалар, мультфильмнен үзінді, «Көрші» ойыны
І. Ұйымдастыру
Психологиялық даярлық
Үй тапсырмасын тексеру:
Ой шақыру
Мағынаны тануда:
Көркем жазу: 1 2 3 сандарын қатыстырып қандай жаңа сандар құрастыруға болады
123 132 213 231 312 321
«Көрші» ойыны
Математикалық диктант
а) 650 санына 530 бен 210 - ның айырмасын қос.
ә) 350 мен 218 сандарының айырмасын 240 пен 20 сандарының қосындысына арттыр.
б) 100 санынан 7 мен 3 - тің көбейтіндісін азайт.
в) 8 бен 4 - тің көбейтіндісі нешеге тең?
г) 6 мен 5 – нің көбейтіндісі нешеге тең?
1./ауызша/ Сурет бойынша есеп құрастыр. Қайтаратын ақшаны есепте. Оны ұсақ ақшамен жинақта./
100 -(25+35)=40 / қайтару керек 40 т/
100 -(36+40 )=24 / қайтару керек 24 т/
2. «Көрші» ойыны / жұптық жұмыс/
(3+5)*5=40
3+5*5 = 28
4*5+(3+6) =29
4 *(5+3)+6=38
9*6 - 4: 2=52
9*(6 - 4): 2=9
4. /ауызша/ Теңсіздік тура болатындай тиісті сандарды
6*□< 42
5*□< 40
4*□ 25
Сергіту сәті
5.
а) Халатқа - 8 - данадан -------- 5 қорап
Мектеп формасы - 6 - данадан ----- 5 қорап?
8*5 - 6*5=10
Ж: мектеп формасына қарағанда халатқа арналған түймелер 10 түймеге артық.
ә) Торт - 8?
Бәліш -?, 3 - есе артық
(8*3)+8=32
Ж. кондитер цехында барлығы 32 торт пен бәліш пісірілді.
б) Сатып алды - 40 кг
6 торт -------- әрқайсысына 2 - кг - нан?
Қалды -?
40 -(6*2 )=28кг
40 - 28=12кг
Ж: сатып алынған ұннан қалған ұн 12 кг - ға кем
6. ә) Өрнек құрастыр және оның мәнін тап.
a=6м
S=?
S= a*а=а2
S=6*6 - 2*2=32 м2
Ж: тіктөртбұрыштың ауданы 32м2 тең
Шығармашылық жұмыс, бағалау
Ой толғау
Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей
1. 490 - х=100+210
2. 8 – дің, 7 - нің, 9 - дың квадратын тап
ІІ деңгей
Тіктөртбұрыштың ұзындығы 8 см, ені 2 см - ге тең. Тіктөртбұрыштың ауданын, периметрін тап.
ІІІ деңгей
1. (62+42)+130=
2. Үстелдің бір бұрышы кесіп алынды. Үстелде енді неше бұрыш қалды?
3. Қорада бірнеше қаздар жүр. Олардың аяқтары 22. Оларға тағы 3 үйрек келіп қосылды. Енді қорада неше аяқ серуендеп жүр?
Қосымша тапсырма
12. Тиімді тәсілмен есепте
«Көрші» ойыны
11+12+13+17+18+19=(11+19)+(12+18)+(13+17)=90
22+26+28+27+150+24+23=(22+28)+(26+24)+(27+23)+150=300
21+22+23+27+28+29=(21+29)+(22+28)+(23+27)=150
Сабақты қорытындылау:
Балалар, қалай ойлайсыңдар, біз сапарға бақытын іздеп кеткен Әлімге көмек бере алдық па? /оқушылар ойлары/
Қазір біз ертегінің қалай аяқталғанын тамашалайық.
Сабақ соңында оқушылар не ұнады, нені түсінбеді, т. б. өз ойларын жазбаша білдіреді.
Үйге: № 7(2), № 3 (а) /110 - 112бет/
Бағалау.
Астана қаласы,
Дарынды балаларға арналған
№81 «Astana English school»
Гимназиясының бастауыш пәні мұғалімі
Манкентбаева Ляззат Бахытқызы
Математика
Түрі: Қайталау сабағы
Әдіс - тәсілі: СТО, Деңгейлеп оқыту, жұптық жұмыс, ойын
Мақсаты: Тіктөртбұрыш ауданын табады; ауданның өлшем бірліктер жүйесінің кестесін қолданады; есептер шығару дағдыларын меңгереді.
Міндеті: Оқушының білім, білік, дағдыларын жақсарады;
шығармашылық қабілеттері шыңдалады;
ой - өрістері, ойлау қабілеттері дамиды.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тіктөртбұрыш ауданын табады; аудан өлшемдер жүйесінің кестесін қолданады; санның квадратын есептеуді үйренеді; үлестерге байланысты есептерді шығаруға дағдыланады.
Қажетті ресурстар: Деңгейлік тапсырмалар, қосымша тапсырмалар, мультфильмнен үзінді, «Көрші» ойыны
І. Ұйымдастыру
Психологиялық даярлық
Үй тапсырмасын тексеру:
Ой шақыру
Мағынаны тануда:
Көркем жазу: 1 2 3 сандарын қатыстырып қандай жаңа сандар құрастыруға болады
123 132 213 231 312 321
«Көрші» ойыны
Математикалық диктант
а) 650 санына 530 бен 210 - ның айырмасын қос.
ә) 350 мен 218 сандарының айырмасын 240 пен 20 сандарының қосындысына арттыр.
б) 100 санынан 7 мен 3 - тің көбейтіндісін азайт.
в) 8 бен 4 - тің көбейтіндісі нешеге тең?
г) 6 мен 5 – нің көбейтіндісі нешеге тең?
1./ауызша/ Сурет бойынша есеп құрастыр. Қайтаратын ақшаны есепте. Оны ұсақ ақшамен жинақта./
100 -(25+35)=40 / қайтару керек 40 т/
100 -(36+40 )=24 / қайтару керек 24 т/
2. «Көрші» ойыны / жұптық жұмыс/
(3+5)*5=40
3+5*5 = 28
4*5+(3+6) =29
4 *(5+3)+6=38
9*6 - 4: 2=52
9*(6 - 4): 2=9
4. /ауызша/ Теңсіздік тура болатындай тиісті сандарды
6*□< 42
5*□< 40
4*□ 25
Сергіту сәті
5.
а) Халатқа - 8 - данадан -------- 5 қорап
Мектеп формасы - 6 - данадан ----- 5 қорап?
8*5 - 6*5=10
Ж: мектеп формасына қарағанда халатқа арналған түймелер 10 түймеге артық.
ә) Торт - 8?
Бәліш -?, 3 - есе артық
(8*3)+8=32
Ж. кондитер цехында барлығы 32 торт пен бәліш пісірілді.
б) Сатып алды - 40 кг
6 торт -------- әрқайсысына 2 - кг - нан?
Қалды -?
40 -(6*2 )=28кг
40 - 28=12кг
Ж: сатып алынған ұннан қалған ұн 12 кг - ға кем
6. ә) Өрнек құрастыр және оның мәнін тап.
a=6м
S=?
S= a*а=а2
S=6*6 - 2*2=32 м2
Ж: тіктөртбұрыштың ауданы 32м2 тең
Шығармашылық жұмыс, бағалау
Ой толғау
Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей
1. 490 - х=100+210
2. 8 – дің, 7 - нің, 9 - дың квадратын тап
ІІ деңгей
Тіктөртбұрыштың ұзындығы 8 см, ені 2 см - ге тең. Тіктөртбұрыштың ауданын, периметрін тап.
ІІІ деңгей
1. (62+42)+130=
2. Үстелдің бір бұрышы кесіп алынды. Үстелде енді неше бұрыш қалды?
3. Қорада бірнеше қаздар жүр. Олардың аяқтары 22. Оларға тағы 3 үйрек келіп қосылды. Енді қорада неше аяқ серуендеп жүр?
Қосымша тапсырма
12. Тиімді тәсілмен есепте
«Көрші» ойыны
11+12+13+17+18+19=(11+19)+(12+18)+(13+17)=90
22+26+28+27+150+24+23=(22+28)+(26+24)+(27+23)+150=300
21+22+23+27+28+29=(21+29)+(22+28)+(23+27)=150
Сабақты қорытындылау:
Балалар, қалай ойлайсыңдар, біз сапарға бақытын іздеп кеткен Әлімге көмек бере алдық па? /оқушылар ойлары/
Қазір біз ертегінің қалай аяқталғанын тамашалайық.
Сабақ соңында оқушылар не ұнады, нені түсінбеді, т. б. өз ойларын жазбаша білдіреді.
Үйге: № 7(2), № 3 (а) /110 - 112бет/
Бағалау.
Астана қаласы,
Дарынды балаларға арналған
№81 «Astana English school»
Гимназиясының бастауыш пәні мұғалімі
Манкентбаева Ляззат Бахытқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Оқи отырыңыз
Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау
Көп таңбалы сандарды көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау. Өтілген материалдар бойынша оқушының білімдерін пысықтау, ой - өрісін кеңейту, өз бетінше жұмыс істеу қабілеттері мен логикалық ойлауын дамыту.
Ромб, квадрат белгілері мен қасиеттерін пайдаланып есептер шығару
Параллелограмм, тіктөртбұрыш, ромб және квадрат тақырыптарынан өткен материалдарды қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге жағдай жасау.
Сандар әлеміне саяхат
Атырау облысы, Жылыой ауданы, Құлсары қаласы КМҚК "Аққайың" ясли бақшасы тәрбиешісі Сарманова Гүлім Амантайқызы
Ауданды өлшеу. Квадрат дециметр және квадрат метр
тік төртбұрыш пен шаршының ауданын табу және олардың мәндерін салыстыру барысын - да машықтандыра түсу.
Математика сабағында қиындығы жоғары есептерді шығарудың тиімді жолдары
Математика сабағында қиындығы жоғары есептерді шығарудың тиімді жолдары
Пікірлер (0)
Ақпарат
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақ,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.