Таңғы асты тастама
Салт-дәстүр
Салт - дәстүр сөйлейді
Таңғы асты тастама
Бірде Жақып пайғамбар таңертең жолға шықпақ болады. Бәйбіше:
– Мына таңғы асты ішіп кет, шайды дайындап қойдым, – дейді. Жақып:
– Жолдан қаламын, – дейді де, бұрылмай кете барады.
Жолда келе жатса, алдынан жылан кездеседі. Жақып онға қарай жүрсе, ол оң жаққа, солға қарай жүрсе, жылан да солға қарай жүреді екен. Бір кезде Жақып қамшысын алып:
– Мен пайғамбармын ғой, неғып жолымды бөгейсің? – деп жыланды осып жібереді.
Жылан ініне қашып тығылады. Жақып әрі қарай жүре бергенде, атының аяғы бір тесікке тығылып, өзі аттан құлап түседі. Қараса, атының алдыңғы аяғы сынып кеткен екен. Жақып атын жетектеп, кейін қарай үйге қайтады. Бәйбішесі алдынан шығып:
– Не болды? – деп сұрайды. Жақып:
– Атымның аяғы қайырылды, – дейді.
– Мен біліп едім. Таңертең ықыласымды ескермедің. Сен үшін ерте тұрып ас дайындап едім. Дәмнің киесі ұрған ғой, – дейді.
Осыдан бастап қазақ арасында «Таңғы асты тастама, кешкі асты бақпа», «Таңғы ас Тәңірден», «Таңғы аста несібе көп» деген түсініктер тараған деседі.
әзірлеген
Бегімхан КЕРІМХАНҰЛЫ
М. Әуезов атындағы ЖОББ мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Павлодар қаласы
Қазақстан Журналистер Одағының мүшесі
Таңғы асты тастама
Бірде Жақып пайғамбар таңертең жолға шықпақ болады. Бәйбіше:
– Мына таңғы асты ішіп кет, шайды дайындап қойдым, – дейді. Жақып:
– Жолдан қаламын, – дейді де, бұрылмай кете барады.
Жолда келе жатса, алдынан жылан кездеседі. Жақып онға қарай жүрсе, ол оң жаққа, солға қарай жүрсе, жылан да солға қарай жүреді екен. Бір кезде Жақып қамшысын алып:
– Мен пайғамбармын ғой, неғып жолымды бөгейсің? – деп жыланды осып жібереді.
Жылан ініне қашып тығылады. Жақып әрі қарай жүре бергенде, атының аяғы бір тесікке тығылып, өзі аттан құлап түседі. Қараса, атының алдыңғы аяғы сынып кеткен екен. Жақып атын жетектеп, кейін қарай үйге қайтады. Бәйбішесі алдынан шығып:
– Не болды? – деп сұрайды. Жақып:
– Атымның аяғы қайырылды, – дейді.
– Мен біліп едім. Таңертең ықыласымды ескермедің. Сен үшін ерте тұрып ас дайындап едім. Дәмнің киесі ұрған ғой, – дейді.
Осыдан бастап қазақ арасында «Таңғы асты тастама, кешкі асты бақпа», «Таңғы ас Тәңірден», «Таңғы аста несібе көп» деген түсініктер тараған деседі.
әзірлеген
Бегімхан КЕРІМХАНҰЛЫ
М. Әуезов атындағы ЖОББ мектептің қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі
Павлодар қаласы
Қазақстан Журналистер Одағының мүшесі
Адамның он екі мүшесінің тәуліктік жұмыс жүйесі
Адамның он екі мүшесінің тәуліктік жұмыс жүйесі бар. 1. Таңғы сағат 3 - 5 - тердің шамасында өкпе жүйесінің қуаты (энергиясы) артады. 2. Таңғы сағат
Үлкеннің жолын кеспе
Бірде Әзірет Әлі жолда келе жатқан бір шалдың алдынан менсінбей кесіп өтеді. Мұны байқап қалған Мұхамбет пайғамбар: – Әлижан, қарттың жолын неге
Жас баланың аузына түкірту
Қызыр ата бірде Әзірет Сұлтанға қонаққа келеді. Яссауи бабамыз шәкірттерін отынға жұмсайды. Жолда жаңбыр жауып, әкелген отынның бәрі су болады.
Құдайтану баяны: Әуелгіде (жалғасы)
Жақып Вефилден кетпес бұрын, көзбен көрген Құдайын өзінің элохимі етуге шешім қабылдайды; бұл ұғым өз бойына адамдардың құдайлардан қаншалықты мән
Қатты қайғыру және өте қатты қуану адамға зиянды
Ауруға себеп болатын мына нәрселерден сақтану қажет: түнде – аз, күндіз көп ұйықтау, тоқ қарынға тамақ жеу, дәретхана қажеттілігі туындағанда зәрді
Жеті шелпек шарапаты
Баяғыда бір жолаушы келе жатып, жолдан сандық тауып алады. Ашып қараса алтын тас жатыр. «Құдайым жоқ жерден берді ғой» деп шаттанған бейбақ алтынға