Бәйге бөлімі


Қызықты математика

Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекет: математика
Тақырыбы: Қызықты математика
Мақсаты: Балалардың сандық ұғымдары туралы білімдерін кеңейту, ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.
Дамытушылық: Балалардың қол саусақ маторикасын дамыту, тіл байлығын, ой өрісін дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды ұқыптылыққа, жүйріктікке, тапқырлыққа баулу.
Көрнекіліктер: теледидар, Кюизенер, Воскобович ойындарының, құралдары.
Дьенеш әдісі бойынша қажетті үлестірмелі материалдар.
Дидактикалық ойындарға арналған құралдар.

Әрекет кезеңдері:
I. Мотивациялық қозғаушы кезең
Ұйымдастыру кезеңі. Шаттық шеңбері.
Бақыт - біздің сиқырлы шеңберіміз,
Бақыт - біздің достарға сенгеніміз.
Бақыт - таңнан біреумен достасуың,
Бақыт - кеште достармен қоштасуын.
Қайырлы таң досым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн қуаныш,
Сәттілікке толсын.
Сәлематсыздар ма, қонақтар!

II. Іздену - ұйымдастырушы кезең
- Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын. Шешуін тез табамыз ба?
- Жұмбақтың шешуін тез табамыз.

- Көкшіл айна үйдегі
Көрсетеді киноны.
Жаңалықты жинайды
Жұртшылыққа сыйлайды
Ол не? (Теледидар.)
( Теледидармен жұмыс)
- Балалар бір жылда неше мезгіл бар?
- Бір жылда төрт мезгіл бар.
- Жыл мезгілдерін кім атайды?
- Жыл мезгілдері: қыс мезгілі, көктем мезгілі, жаз мезгілі, күз мезгілі.
- Жылдың қазір қай мезгілі?
- Жылдың қазір күз мезгілі.
- Күз мезгілінде неше ай бар?
- Күз мезгілінде үш ай бар.
- Күз айларын кім атайды?
- Күз айлары: қыркүйек, қазан, қараша.
- Күз мезгілінің ерекшеліктері қандай?
- Күзде ауа райы суытады, ағаштардың жапырақтары сарғайып түседі, құстар жылы жаққа ұшып кетеді, біз жылы киімімізді киеміз.
- Балалар осы жыл мезгілдерінің ауысымы қай ғаламшарда өтеді?
- Жыл мезгілдерінің ауысымы жерде өтеді.
- Жердің пішіні қандай?
- Жердің пішіні дөңгелек.
Балалардың назарын теледидарға аудару.
- Балалар, теледидардан нені көріп тұрсыңдар?
- Пішіндерді.
- Пішіндерді атап айтайық.
- Шаршы, үшбұрыш, дөңгелек.
- Балалар, Бельгияның ұлы педагогы Кюизенердің таяқшалары арқылы пішіндерді орналастырайық.
Балалар таяқшалар арқылы пішіндерді орналастырады.
- Балалар, жер шары дөңгелек дедік, дөңгелек пішінге ұқсас тағы қандай нәрселерді білесіңдер?
- Доп, машинаның аяғы, күн, қарбыз, моншақ, т. б.
- Балалар, біздер осы моншақты қай жерімізге тағамыз?
- Біз моншақты мойнымызға тағамыз.
- Моншақты не үшін тағамыз?
- Моншақты әдемілік үшін тойға, қонақтарға барғанда тағамыз.
- Олай болса, балалар, Воскобович ойыны бойынша қуыршаққа моншақ жасайық.
Балалар қуыршаққа моншақ жасауға кіріседі.
- Ойын ойнап көңілді,
Қызыққа толы мол игі.
Енді кезек берейік,
Санамақ пен қаламақ,
Құпия сырлар әлемі.
- Балалар сендер қандай санамақтар пен қаламақтар білесіңдер?
Есқара: - Бір дегенім -
Орныңнан жылдам тұр дегенім.
Балабақшаға тез жүр дегенім.
Мұхаммед: - Екі дегенім
Санап, жазып, оқы дегенім.
Білімді бойыңа тоқы дегенім.
Алтынай: - Үш дегенім
Еліңді сүйіп құш дегенім
Биікке самғап ұш дегенім.
Балалар, тағы қандай санамақтар айтасыңдар?

Маңғыстау облысы, Түпқараған ауданы,
Форт - Шевченко қаласы «Айгөлек» балабақшасы
Алипкалиева Тажигуль Ибраевна
Үздік ашық сабақ

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Материал рейтингісі:
барлық дауыс бергендер: 2
Басқа жаңалықтарды оқу:
Пікірлер #1: 12 қаңтар 2017 22:38
Бәріне сәттілік тілеймін! Өз еңбегіме жеңіс тілеймін.
Пікір білдіру
* = міндетті түрде толтырылуы тиіс
  • winkwinkedsmileam
    belayfeelfellowlaughing
    lollovenorecourse
    requestsadtonguewassat
    cryingwhatbullyangry
Қауіпсіздік коды :

код көрінбесе қайта басыңыз

Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Сөз және оның мағынасы

    Сөз және оның мағынасы туралы білімдерін тереңдету, сөз мағынасын айыра білуге жаттықтыру;
  • Сөз және оның мағынасы

    Сөз және оның мағынасы туралы білімді қайталау, еске түсіру, толықтыру. Сөйлеу мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттері арттыру.
  • Т дыбысы мен әрпі

    Өткен дыбыстарды қайталау, зейінін бақылау, дыбыс пен әріпті ажырата білуге үйрету. Кеспе әріптерден буын, сөз, сөйлем құрату. Т дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету.
  • Т дыбысы және әрпі

    Өткен дыбысты қайталату, зейінін аудару. Жаңа т дыбысымен таныстыра отырып, сөздер ойлатып, оларды дұрыс буынға бөлуін қадағалау. Қолдарын әдемі жазуға үйрету және қызығушылығын арттыру. Жазуға ...
  • Сюжеттік - рөлдік ойындар жинағы

    Балаларға «Отбасы» түсінік беру олардың үлкенді сыйлау кішіге қамқор болу, жауапкершілік сезімдерін дамыту, әдептілікке, сыпайылыққа, мейірімділікке, үлкенге көмек көрсетуге, баулуға тәрбиелеу.
  • Коучинг, Критериалды бағалаудың тиімділігі

    Оқу үдересінің әрбір кезеңінде оқыту сапасын жақсарту үшін критерийалды бағалау жүргізудің маңыздылығын ұғындыру, критерийалды бағалаудың тиіміділігін көрсету.
  • Сөз мағынасы

    Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, сол арқылы сөз байлығын арттыру, сөйлеу дағдыларын жетілдіру, зеректілікке, ұқыптылыққа, адалдыққа баулу.
  • Сюжетті - рөлдік ойындарды модельдеу әдістемелік құралы

    Осы әдістемелік құрал мектепке дейінгі тәрбие мен білім беру ұйымдардың тәрбиешілеріне, педагогикалық жоғарғы оқу орындарының, колледждерінің студенттеріне арналған, 3 - 5 жастағы балалардың сюжетті ...
  • Эволюциялық көзқарастардың қалыптасуы және дамуы

    Адамның тұлға ретінде қалыптасуын, адамгершілік қасиетін, жалпы қоршаған ортаға деген жаңашырлық сезімін дамыту;
  • Ж. Б. Ламарктің эволюциялық ілімі

    Ж. Б. Ламарктің эволюциялық ілімінің негізін түсінеді.

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 9
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 9
Роботтар: 1
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика