Бәйге бөлімі
Соңғы енгізілген сабақтар
Адам денесі бес бөліктен тұрады: бас, мойын, тұлға, жоғарғы бөліктер (қол), төменгі бөліктер (аяқ). Әрбір бөлікте бөлімдерді ажыратады: баста — ми және беттік; тұлғада — арқа, кеуде, іш және жамбас; қолда — иық, шынтақ, білек, білезік және саусақтар; аяқта — сан, тізе, жіліншік, табан және башпайлар.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
ЭКСПО көрмесі туралы мәлімет беру, білімдерін тереңдету, көрменің біздің еліміз үшін қажеттілігі мен маңыздылығы туралы білім қалыптастыру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Тәрбие сағаты
Оқушылардың тұрақты тіркестер туралы лингвистикалық білімдерін кеңейту, практикалық жаттығу жұмыстары мен қосымша тапсырмалар арқылы бекіту. Тұрақты сөз тіркестерінен алған білімдерін пысықтау
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Отан туралы, ҚР рәміздері, еліміздегі ұлттар достығы, туған қаласы туралы түсініктерін кеңейту. Тақпақ, мақал жаттату, дыбыстық жаттығуларды айтқызу арқылы балалардың тілдерін жаттықтыру, есте сақтау қабілеттерін дамыту, қазақ тіліндегі сөздік қорларын көбейту, танымдық қызығушылықтарын арттыру.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
Тіктөртбұрыш ауданын табады; ауданның өлшем бірліктер жүйесінің кестесін қолданады; есептер шығару дағдыларын меңгереді. Оқушының білім, білік, дағдыларын жақсарады;
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
Түбір мен қосымшаны бір - бірінен ажырата білуге дағдыландыру; түбір мен қосымша туралы ұғымдарын кеңейту; грамматикалық талдау арқылы оқушылардың ой - өрісін дамыту; қосымшалардың қызметтері әр түрлі болатынын байқату.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Қазақ тілі мен әдебиеті
Алған білімдерін, дағдыларын нақты ситуацияда қолдана білу; ой - өрісін кеңейту; логикалық ойлауды дамыту; тілдік, зияткерлік, танымдық қабілеттерін дамыту.
Жариялаған Koktem   Категориясы: Ағылшын тілі
Балалар далада ойнап жүр. Үйден қолында наны бар Нұржігіт шықты. Ол нанын жеп тауыспай лақтыра сап балалармен ойнауға жүгірді. Оны көріп қалған Жасұлан: - Нұржігіт, нанды лақтыруға болмайды. - Біздің үйде нан көп, қаласам басқасын жеймін. - Сен олай деме, сен өзің нанның дастарханға қалай келетінін білесің бе?
Жариялаған Koktem   Категориясы: Бастауыш сынып
Қазақ тілі мен әдебиеті
Атырау қаласындағы химия - биология бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Текеева Жанша Тажибаевна
М. Әуезовтің «Абай жолы» роман - эпопеясындағы күрделі бейне – Құнанбай бейнесі мен оның тарихтағы тұлғасы жөніндегі нақты деректі салыстыра талдай отырып, Құнанбай бейнесін жан - жақты ашып көрсету.
Тыйым сөздермен жұмыс. Балалар, қазақтың ырым, тыйым сөздері – кез келген адамды жамандық жасамауға, әдепті болуға үйрететін тәлімі мол сөздер. Ендеше, тыйым сөздер айтып көрейік. 1. Бос бесікті тербетпе. 2. Малды теппе.

Мекен үстеуі

Мекен үстеулері негізінен етістікпен тіркеседі. Ілгері, кейін, әрі, бері, әрмен, мұнда, осында, жоғары, төмен, сонда, жолшыбай, тысқары, алға, алда, артта, жол - жөнекей, тұс - тұстан, алды - арты, арттан.
1. Көлсай - тектоникалық көл. 2. Географиялық орны – Алматы облысы, Тянь - Шань тауының солтүстігі. 3. Көлемі - 161 045 га. 4. Тереңдігі - 80 метр.

Күлтегін жыры

Күлтегін (684 - 731) – Қапаған және Біле қаған дәуіріндегі түркі мемлекетінің көрнекті әскери қолбасшысы. Құтлұғ қағанның кенже баласы. 7 жасында жетім қалып, 10 жасында ер атанады, 16 жасында қару - жарақ асынып, ел намысын, халық кегін қуып табғаштарға аттанған.
Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы №12 жалпы орта білім беру мектебі Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева
Ыбырай - қазақ әдебиетіндегі көркем проза саласының негізін салушы, Европалық үлгідегі шағын көркем шығарманы қазақ оқырманына тұңғыш әкелуші. Төменгі сыныптарда біз Ыбырайдың біраз әңгімелерімен танысқанбыз.
Информатика
Оқушыларды Macromedia Flash бағдарламасында мәтінмен жұмыс жасауды үйрету; Оқушыларды мәтінмен жұмыс жасау туралы білімдерін қалыптастыру
Microsoft Word редакторының графикалық мүмкіндіктерін көрсете отырып түсіндіру. Оқушылардың ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білуге үйрету, өз ойын еркін жеткізе білу
Айнымалы дегеніміз не? ( Айнымалы деп программаның орындалу барысында әртүрлі мәндерді қабылдай алатын шамаларды айтады.) Тип» ұғымын қалай түсінеміз? (Айнымалылардың қабылдайтын мәндеріне берілетін сипаттама) Паскаль программалау тілінде айнымалыны сипаттау операторы (Var)
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Word Pad мәтіндік редакторы туралы мағлұмат беру және бұл мәтіндік редактордың мүмкіндіктері, жұмыс жасау ережесімен таныстыру.
Цели обучения, которые достигаются на данном уроке (ссылка на учебную программу): Знать определение сервера и рабочей станции Цели урока: Знает и понимает определения ключевых терминов компьютерной сети Цель профессионального развития: Использование новых информационных технологии для развития ИКТ способностей учащихся
Графика — бейнелеу өнерінің бір жанры. Кескіндеме жанрында түс пен бояу негізгі рөл атқарса, графикада (гр. graphein гр. grapho – жазамын) сызықтар, штрихтар, ашық және қара (қоңыр) дақтардың арақатынасы шешуші рөл атқарады, сондай - ақ заттардың ең негізгі белгілері таңдап алынады.
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы, Қызылқоғам ауылы Садуақас Сатыбалдин атындағы орта мектеп Информатика пәнінің мұғалімі Жакупбекова Инкар Муратовна
Диаграмма құру үшін ең алдымен мәлімет керек екенін түсінеді, диаграмма түрлерімен танысады, кестеге мәліметті енгізуді және одан кейін қолданатын операциялармен жұмыс жасап үйренеді.
Жылдамдық, жылдамдық бірліктері және Паскаль тілінде мәліметтерді енгізу мен шығару жайлы білімдерін қалыптастыру, есеп шығаруға, қолдана білуге, енгізу мен шығару операторларын қолданып программалар құрастыруды үйрету. Б
Үздік мақалалар
Білімділер жаңалықтары
  • Анама арнап ән саламын

    Сыйлайыншы гүлімді Теріп алған даладан Мейрамыңмен құттықтап, Ән айтамын мен саған
  • Қуыршақ киімдерінің түстері

    Балаларға түстерді ажырата білуге үйретуді жалғастыру. Заттарды негізгі қызыл, сары, жасыл, көк төрт түске топтастыра білу дағдыларын ойын арқылы жетілдіру, сөздік қорларын дамыту. Ойыншықтарды күтіп ...
  • Біздің Отанымыз - Қазақстан

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұраны, Елтаңбасы және Туы туралы білімдерін дамыту, тарихы туралы түсінік беру. Өз республикасын танып білуге, жақсы көруге, Отанына деген сүйіспеншілікке, ...
  • Ата - баба дәстүрі - асыл қазына (Ата - аналармен жұмыс)

    Қазақ халқының салт - дәстүрлері мен әдет-ғұрпының тәрбиелік мәнін ұғындыру, балаларға өз халқының тегін жатқа біліп, ата - бабаның салт - дәстүрін бойына сіңіру.
  • Анама арнап ән саламын!

    Шуақты көктем келді гүлін алып, Көктемнің берекесі бүгін анық. Өмірдің көктемі де, гүлі – Аналар, Ана деп бас иеді күллі халық.
  • Қысқы ойындар, Қар кескіні

    Балалармен бірге қысқы ойын - сауық атауларын бекіту. Қыс мезгілі, қар, қысқы ойындар туралы түсініктерді қалыптастыру. Қардың қасиетін, қысқы ойын түрлерімен таныстыру.
  • Дені саудың - жаны сау (спорттық шара)

    Денсаулықтың қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, басты байлық екендігін түсіндіру. Салауатты өмір салтын қалыптастыру. Ептілік және жылдамдық тәрізді қасиеттерді дамыту.
  • Әкем, анам және мен отбасылық сайысы

    Денсаулық ұғымының адамгершілік құндылығы ретінде мәнін ашу. Денсаулықты сақтау, нығайту қажеттілігі туралы түсініктерін кеңейту. Денсаулығын нығайтуға қызығушылықтарын арттыру.
  • Орман патшалығы (Қысқы аңдар өмірі)

    Қыс мезгілінің құбылыстары мен қыс табиғатының ерекшеліктері туралы білімдерін нығайту, балаларды жабайы аңдардың қыс қы өмірімен таныстыру, өмір сүру жағдайлары туралы мағлұмат беру.
  • Күз береке - күз мереке

    Күз мезгілі туралы білімдерін бекіту. Күз мезгілі туралы білімдерін тиянақтау. Күзгі табиғат ерекшеліктерін таныстыра отырып, көтеріңкі көңіл - күй сыйлау. Шығармашылық қабілеттерін дамыту, ой - ...

Өз пікіріңді білдір
Қандай конкурстар ұйымдастырған дұрыс
Сайтта кім бар
Барлығы: 2
Қолданушылар: 0
Қонақтар: 2
Роботтар: 0
Соңғы пікірлер
Ілмек сөздер
Сайт статистикасы
Яндекс.Метрика